Note fondée sur 876 évaluations de clients
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
4,4 Propreté de la chambre
4,4 Service et personnel
4,4 Confort de la chambre
4,3 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
par un voyageur
Publié le 21 avr. 2024 sur Hotels
par un voyageur
Publié le 9 déc. 2018 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
11 déc. 2018 par Andrea M, Sales Coordinator, Gestion de l’hôtel
Thank you for your rating!
par Daniel
Publié le 28 mars 2016 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
11 juin 2016 par Operations Manager, Gestion de l’hôtel
Thank you for your feedback.We look forward to serving you again when you return back to the Baton Rouge area.
par corinne
Publié le 10 août 2015 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
20 févr. 2016 par Candy, Gestion de l’hôtel
Thank you for choosing SpringHill Suites by Marriott Baton Rouge North Airport. I hope you will consider staying with us next time you are in Baton Rouge.
Thanks,
par Fcgag de France
Très bon hotel
Publié le 4 août 2014 sur HotelsNous avons passé une nuit dans cet hôtel très agréable.
par un voyageur
Publié le 10 sept. 2013 sur Hotels
par Zoulou
Publié le 16 juill. 2013 sur Hotels
par un voyageur
Publié le 18 sept. 2024 sur Expedia
This hotel does not respect reserved rooms, even if you pay for them in advance. I was reduced to a queen room with a sofa bed instead of a king, and was offered no refund, perks, or anything. This has happened at other Springhills in the past.
The room that was provided for me was not fully stocked, had a faulty AC unit (cooled by 2° over 4 hours), and the door did not latch properly unless I pulled/pushed on it.
This hotel is noisy, and the halls were echoing until after 10:30pm.
par un voyageur
Publié le 15 sept. 2024 sur Expedia
par un voyageur de Livingston
Publié le 4 sept. 2024 sur Expedia
The hotel was clean and conveniently located near the Baton Rouge Airport