Note fondée sur 869 évaluations de clients

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4,3 sur 5
86 % des clients le recommandent
4,4 Propreté de la chambre
4,4 Service et personnel
4,4 Confort de la chambre
4,3 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
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5 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 21 avr. 2024 sur Hotels
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 9 déc. 2018 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
11 déc. 2018 par Andrea M, Sales Coordinator, Gestion de l’hôtel
Thank you for your rating!
5 sur 5
par Daniel

Publié le 28 mars 2016 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
11 juin 2016 par Operations Manager, Gestion de l’hôtel
Thank you for your feedback.We look forward to serving you again when you return back to the Baton Rouge area.
3 sur 5
par corinne

Publié le 10 août 2015 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
20 févr. 2016 par Candy, Gestion de l’hôtel
Thank you for choosing SpringHill Suites by Marriott Baton Rouge North Airport. I hope you will consider staying with us next time you are in Baton Rouge. Thanks,
5 sur 5
par Fcgag de France

Très bon hotel

Publié le 4 août 2014 sur Hotels
Nous avons passé une nuit dans cet hôtel très agréable.
5 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 10 sept. 2013 sur Hotels
4 sur 5
par Zoulou

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 16 juill. 2013 sur Hotels
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 18 août 2024 sur Expedia
Nice hotel for a nice price
1 sur 5
par un voyageur

Publié le 18 août 2024 sur Expedia
This is the worst Marriot I’ve ever stayed in. Roaches, stains on pillows and sheets, extremely out dated and even broken amenities. This place is the pits. On top of all that, the cops come and park a police car in front of the hotel each night and leave it there to give a perception that there is police presence. I’m not sure how this hotel has such a high rating, but I’d recommend staying a way. Keep in mind, the prison is less than a mile away.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
19 août 2024 par General Manager, Gestion de l’hôtel
Mr. Christopher, it's unfortunate that you had a less than pleasant stay. We would have gladly addressed your concerns if reported during your time with us. Our hotel has been and will continue to be a supportive local partner in our community serving as the hotel of choice for our police and first responder men and woman.
4 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 17 août 2024 sur Hotels