Note fondée sur 532 évaluations de clients

Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
3,5 sur 5
76 % des clients le recommandent
3,5 Propreté de la chambre
3,7 Service et personnel
3,4 Confort de la chambre
3,4 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 17 févr. 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
19 févr. 2024 par Hotel Manager, Gestion de l’hôtel
Dear Gilles,Thanks for your feedback. We are happy to know that your experience was good in the hotel and your good rating about our hotel. We take serving our guests very seriously and are very pleased that we met your needs so well. We look forward to welcoming you again.Sincerely, Hotel Manager
4 sur 5
par un voyageur

Tapis

Publié le 3 févr. 2023 sur Hotels
Il y avait encore du tapis
Commentaires de Gestion de l’hôtel
4 févr. 2023 par Hotel Manager , Gestion de l’hôtel
Dear Claude,Thank you for your recent stay at our hotel. Your comments are very important in helping us improve our services and facilities. We look forward to welcoming you back soon.Sincerely,Hotel Manager
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 16 mai 2022 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
31 mai 2022 par mit, Gestion de l’hôtel
Dear , Thank you so much for the high marks! We are so happy that you had a great stay.. We hope to have you back again soon! Sincerely, Mit Patel -General Manager / Super 8 (i-10)
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 1 janv. 2022 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
1 févr. 2022 par mit, Gestion de l’hôtel
Dear , Thank you so much for the high marks! We are so happy that you had a great stay.. We hope to have you back again soon! Sincerely, Mit Patel -General Manager / Super 8 (i-10)
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 22 avr. 2019 sur Hotels
Séjour agréable, merci à Sarah et Faith pour leur accueil.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
21 août 2019 par Sarah, Gestion de l’hôtel
Thank you so much for the high marks! We are so happy that you had a great stay. We are also very appreciative that you took time to tell others about our property. We hope to have you back again soon! Sincerely, Sarah L. -General Manager / Super 8 (i-10)
4 sur 5
par un voyageur

TRÈS BIEN

Publié le 23 mars 2019 sur Hotels
Établissement très acceptable. Bon service, chambre confortable et propre. Évidemment petit déjeuner minimaliste.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
21 août 2019 par Sarah, Gestion de l’hôtel
Thank you so much for the high marks! We are so happy that you had a great stay. We are also very appreciative that you took time to tell others about our property. We hope to have you back again soon! Sincerely, Sarah L. -General Manager / Super 8 (i-10)
5 sur 5
par un voyageur

Nous le conseillons

Publié le 14 nov. 2018 sur Hotels
Hôtel très propre, avons apprécié le p'tit déjeuner tarif intéressant.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
19 nov. 2018 par Sarah, Gestion de l’hôtel
Hôtel très propre, avons apprécié le p'tit déjeuner tarif intéressant. Thank you for taking time to review our property. It was great meeting you both. We hope you will stay with us again when you come back to the U.S. Thanks again! Sincerely, Sarah L. General Manager / Super 8 (i-10)
4 sur 5
par Patricia de France

Pas de mauvaise surprise

Publié le 4 avr. 2013 sur Hotels
De passage pour une nuit. Bon rapport qualité/prix. Petit déjeuner sans originalité.
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 18 sept. 2024 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
19 sept. 2024 par Hotel Manager, Gestion de l’hôtel
Dear Guest,Thank you for the wonderful 5 out of 5 review! We’re thrilled to hear you enjoyed your stay and appreciate your support. We look forward to welcoming you back soon!Sincerely, Hotel Manager
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 15 sept. 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
16 sept. 2024 par Hotel Manager, Gestion de l’hôtel
Dear peyton,Thank you so much for the 10-star rating! We are so pleased to hear that you had a great experience at our hotel and that you enjoyed the facilities and amenities we have to offer. It’s always our goal to make sure that our guests have a positive and memorable experience, so we are thrilled that you had such a positive one. We hope to see you again soon! Sincerely, Hotel Manager