Note fondée sur 479 évaluations de clients

Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
3,5 sur 5
70 % des clients le recommandent
3,9 Propreté de la chambre
3,8 Service et personnel
3,7 Confort de la chambre
3,5 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
4 sur 5
par Thierry de Pau

Un séjour agréable dans l'histoire de l'automobile

Publié le 18 août 2016 sur Hotels
Un arrêt court à Battle Creek dans un hotel agréable et confortable sur notre voyage entre Chicago et Détroit mais qui valait le détour pour aller au Gilmore Car Museum et pour assister à la rencontre annuelle Red Barns Spectacular. Un paradis de passionnés de voiture.
1 sur 5
par un voyageur de Lansing, MI

Publié le 8 déc. 2019
The hotel is closed for construction. I never received any notice that my reservation would not be available. I will be filing for a refund. WR Rude
2 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 25 nov. 2019 sur Hotels
3 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 24 nov. 2019 sur Expedia
2 sur 5
par un voyageur

Publié le 1 nov. 2019 sur Expedia
Dirty / corners never cleaned yuck - Wall around the bed and nightstand were filthy every corner was filled with dirt crumbs, back of the mirror hand held mirror was crowded with fingerprints and crud. Poop on the toilet seat, I can understand being under construction but without a sign to “excuse the mess . Very disappointing hotel for a place the whole local conventions and being next to Kellogg’s corporate offices. Yuck!
2 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 26 oct. 2019 sur Hotels
3 sur 5
par un voyageur

Publié le 18 oct. 2019 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
30 oct. 2019 par Ryan , Gestion de l’hôtel
Thank you for taking the time to submit your review. I would love more feedback if you would like to contact me, please feel free. Sincerely, Ryan
2 sur 5
par un voyageur

Publié le 16 oct. 2019 sur Expedia
Upkeep was poor. Shower leaked. Safety latch on door was broken. Phone did not work. Cracks in the wall.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
30 oct. 2019 par Ryan , Gestion de l’hôtel
I am very sorry about your experience. I would love to connect in detail about your stay. We just completed our new phone service and room phone installations and all are now live. Sincerely,
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 15 oct. 2019 sur Expedia
We were in good location, staff was friendly and clean room.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
15 oct. 2019 par Ryan, Gestion de l’hôtel
Thank you for your great review!
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 13 oct. 2019 sur Expedia
Breakfast was poor, not many choices, lots of sugar
Commentaires de Gestion de l’hôtel
15 oct. 2019 par Ryan, Gestion de l’hôtel
Thank you for your review, and comments. We take these seriously!