Note fondée sur 653 évaluations de clients

Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
3,8 sur 5
85 % des clients le recommandent
4,0 Propreté de la chambre
4,1 Service et personnel
4,1 Confort de la chambre
3,7 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 2 avr. 2022 sur Expedia
Breakfast choice
3 sur 5
par un voyageur

Not worthy of Hampton inn title

Publié le 26 août 2024 sur Hotels
They gave the room I had booked away. Their phone line to call the hotel was down and their breakfast was so bland. I don’t think I could go back there. The chicken sausage had a rubber texture to it and zero taste! The yogurts, fruit and juices were the highlight! Pillows were so flat. Window in te room was open when I got therre and it was tough to close!
4 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 25 août 2024 sur Hotels
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 23 août 2024 sur Expedia
Nice place to stay
5 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 21 août 2024 sur Hotels
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 3 août 2024 sur Expedia
Property was great
1 sur 5
par un voyageur

Publié le 21 juill. 2024 sur Expedia
The manager is not on site until 11pm, so if there is a problem, it can't be fixed until he comes in which means the traveler has to stay awake to speak to him. 35 minute check in & 2 hours trying to get them to fix a billing error. One lady was charged over $800 for 2 nights. Incompetent staff! Disgusting facilities. Inedible breakfast. I will never stay at a Hampton again. I strongly advise against this hotel. It's a mess!
1 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 18 juill. 2024 sur Expedia
2 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 17 juill. 2024 sur Expedia
5 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 15 juill. 2024 sur Hotels