Note fondée sur 156 évaluations de clients

Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
3,4 sur 5
65 % des clients le recommandent
3,4 Propreté de la chambre
3,9 Service et personnel
3,3 Confort de la chambre
3,2 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
4 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 28 sept. 2024 sur Expedia
5 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 18 sept. 2024 sur Hotels
4 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 9 sept. 2024 sur Expedia
3 sur 5
par un voyageur

Publié le 4 sept. 2024 sur Hotels
Acceptable for a one night stay. Continental Breakfast was mostly cereal.
3 sur 5
par un voyageur

Key mess inn

Publié le 12 août 2024 sur Hotels
I was charged 5 dollars after paying 81.00 dollars and the room definitely wasn't that nice.
1 sur 5
par un voyageur de Jesup

Publié le 26 juill. 2024 sur Expedia
The gentleman at the front desk, has absolutely zero customer service!! He was very rude! The young lady that checked me in was absolutely amazing!!! She has a great personality and super friendly! You need someone like her in that position especially for customers that you’d like to return OR to present good feedback for you all! Felisha
2 sur 5
par un voyageur

Publié le 21 juill. 2024 sur Expedia
Time to remodel
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 1 juill. 2024 sur Hotels
We had the best Manager on duty.
1 sur 5
par un voyageur

Publié le 28 juin 2024 sur Expedia
The hotel stunk very badly. We didn’t stay the night we reserved, we were there for maybe all of an hour and checked out and didn’t receive anytime of refund.
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 2 juin 2024 sur Expedia
Love it