Note fondée sur 909 évaluations de clients

Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
3,5 sur 5
73 % des clients le recommandent
3,6 Propreté de la chambre
3,8 Service et personnel
3,5 Confort de la chambre
3,3 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 24 sept. 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
25 sept. 2024 par Nancy Y., Gestion de l’hôtel
We are glad you had a great experience and appreciate your feedback! We look forward to providing you with all of your future lodging needs. Nancy Y.#Team6
3 sur 5
par un voyageur

Publié le 23 sept. 2024
Commentaires de Gestion de l’hôtel
24 sept. 2024 par Nancy Y., Gestion de l’hôtel
Thanks for your rating, please give us the opportunity to improve your experience on your future bookings.Nancy Y.#Team6
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 23 sept. 2024 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
24 sept. 2024 par Nancy Y., Gestion de l’hôtel
We are glad you had a great experience and appreciate your feedback! We look forward to providing you with all of your future lodging needs. Nancy Y.#Team6
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 23 sept. 2024 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
24 sept. 2024 par Nancy Y., Gestion de l’hôtel
Thank you for positively rating your stay!!Nancy Y.#Team6
3 sur 5
par un voyageur de Arlington

Publié le 22 sept. 2024 sur Expedia
Walls were dirty, door looks like somebody punched it in, floors were dirty just not a very clean room.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
27 sept. 2024 par Nancy Y., Gestion de l’hôtel
We're sorry to hear that you didn't enjoy your stay with us, and we apologize for any inconvenience you may have experienced. We hope for the opportunity to improve your experience with us. Please visit again.Nancy Y.#Team6
5 sur 5
par un voyageur

Hotel was clean and close to the highway

Publié le 20 sept. 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
30 sept. 2024 par R, Gestion de l’hôtel
We are glad you had a great experience and appreciate your feedback! We look forward to providing you with all of your future lodging needs.
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 17 sept. 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
17 sept. 2024 par Brand Experience Team, Gestion de l’hôtel
Hi Ashlie,Thank you for the perfect rating!Lilith#Team6
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 16 sept. 2024 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
17 sept. 2024 par Brand Experience Team, Gestion de l’hôtel
Hi Kelly,Many thanks once again, and we look forward to your next visit.Lilith#Team6
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 15 sept. 2024 sur Expedia
Everything was fine
Commentaires de Gestion de l’hôtel
30 sept. 2024 par R, Gestion de l’hôtel
We’re so grateful that you took the time to leave us a 5-star review. Thank you!
3 sur 5
par un voyageur

Publié le 13 sept. 2024 sur Expedia
WiFi did not work well. No comfortable chair to sit in. But considering cost $50, not bad
Commentaires de Gestion de l’hôtel
17 sept. 2024 par Brand Experience Team, Gestion de l’hôtel
Hi Randy, Thanks for your feedback! Providing a top-notch guest experience is always our goal, and we’re committed to improving. We hope to see you back soon! Natalie #Team6