Note fondée sur 105 évaluations de clients

Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
3,3 sur 5
85 % des clients le recommandent
3,8 Propreté de la chambre
3,5 Service et personnel
3,8 Confort de la chambre
3,6 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
5 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 21 juill. 2024 sur Hotels
1 sur 5
par un voyageur

Publié le 20 juill. 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
22 juill. 2024 par Management, Gestion de l’hôtel
We are sorry you did not enjoy your stay. We hate to hear that any of our guests experienced a less than optimal experience. Please reach out to us so that we can garner additional information to see what went wrong
5 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 17 juill. 2024 sur Hotels
1 sur 5
par un voyageur

Publié le 15 juill. 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
17 juill. 2024 par Management , Gestion de l’hôtel
We are sorry your stay was not satisfactory. Please feel free to reach out to provide more details so that we can ensure we do better for future guests
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 15 juill. 2024 sur Expedia
Está bien para pasar la noche y descansar.
1 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 12 juill. 2024 sur Expedia
1 sur 5
par un voyageur

Publié le 12 juill. 2024 sur Expedia
No electricity but they still rented the room!!!
Commentaires de Gestion de l’hôtel
12 juill. 2024 par Management, Gestion de l’hôtel
We apologize for the inconveince but as you mentioned we were without electricity due to the recent Hurricane that hit Houston so we were without phones, and electricity and had no ability to communicate with Expedia to let them know the status as soon as we were able to communicate the situation we did so. We hope you empathize with the situation and will give us another opportunity
3 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 10 juill. 2024 sur Expedia
1 sur 5
par un voyageur

Publié le 9 juill. 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
11 juill. 2024 par Management, Gestion de l’hôtel
We apologize for your experience we did not plan on having a hurricane during your stay and did our bes to provide the best service we could despite the trying circumstances
1 sur 5
par un voyageur

No Power but Rooms Available

Publié le 9 juill. 2024 sur Hotels
Booked hotel. Drove to hotel. Hotel was completely dark with a sign on the LOCKED interior door stating “No power but rooms available.” Needless to say we didn’t stay and drove all the way back home.