Note fondée sur 152 évaluations de clients

Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
2,6 sur 5
52 % des clients le recommandent
2,8 Propreté de la chambre
3,0 Service et personnel
2,8 Confort de la chambre
2,5 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
1 sur 5
par un voyageur

Publié le 28 juill. 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
29 juill. 2024 par gm, Gestion de l’hôtel
we have breakfast also clean room and bathroom .
1 sur 5
par un voyageur

Not happy

Publié le 6 juill. 2024 sur Hotels
If I could get my money back for having to stay here i would. Room was filthy. Only one of the light fixtures had a light bulb in it. Toilet was clogged when I got there. The floor in the bathroom was weak and I could feel it sagging when i stood on it. Worst of all its WAY OVER PRICED. $110!!!?
Commentaires de Gestion de l’hôtel
7 juill. 2024 par gm, Gestion de l’hôtel
hi , stayuntil in the morning then ask money back ,if you realydont like motel room you have choice in first 30 minut comeback on front desk then return key and check out but you stay all night also long weekand , sorry madamnext time you check room first then pay .
2 sur 5
par un voyageur

Publié le 30 juin 2024 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
2 juill. 2024 par pj, Gestion de l’hôtel
THANK YOU
3 sur 5
par un voyageur de Scottsdale

Publié le 25 juin 2024 sur Expedia
Smells bad
Commentaires de Gestion de l’hôtel
27 juin 2024 par pj , Gestion de l’hôtel
sorry for inconvinian you should tell front desk they willchange room , but you dont say anything then write review . sorry
2 sur 5
par un voyageur

Publié le 15 juin 2024 sur Hotels
Not very clean but what bothered me the most was the toilet wasn't attached to the floor and rocked like crazy
Commentaires de Gestion de l’hôtel
18 juin 2024 par pj, Gestion de l’hôtel
sorry for your inconvenencryif you inform @front desk we will take care for youthanksmanangement
1 sur 5
par un voyageur

Publié le 2 juin 2024 sur Expedia
there was cockroaches in the mini fridge the sheets has some stains in it
Commentaires de Gestion de l’hôtel
7 juin 2024 par Guest Relations, Gestion de l’hôtel
Dear Miguel,We're sorry to hear that you didn't have a good time with us. While we treat our property regularly, we'll be sure to have our pest control and maintenance teams look into your feedback further. We hope you will consider giving us another chance in the future; we're confident that we can impress you.
2 sur 5
par un voyageur

Publié le 26 mai 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
18 juin 2024 par pj, Gestion de l’hôtel
hello molly
1 sur 5
par un voyageur

Publié le 24 mai 2024 sur Hotels
Hotels.com didn’t have our date correct. The pool was out of order. Rooms smelled of mildew. Place looked run down. For the price I paid I stayed at way fancier hotels!
Commentaires de Gestion de l’hôtel
2 juin 2024 par Guest Relations, Gestion de l’hôtel
Dear Nathan,We're sorry to hear that you didn't have a good time with us overall. Please accept our apologies for any disappointment in our accommodations and amenities. Your feedback is gratefully received and will be kept in mind as we continue to make improvements for the future. Thank you, and we hope you will consider giving us another chance soon.
1 sur 5
par un voyageur

Publié le 30 avr. 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
18 juin 2024 par pj, Gestion de l’hôtel
hello jeffrey
2 sur 5
par un voyageur

Publié le 19 avr. 2024 sur Expedia
Property going through renovation
Commentaires de Gestion de l’hôtel
24 avr. 2024 par General Manager, Gestion de l’hôtel
Dear Alan,Thank you so much for your feedback. We are sorry for any inconvenience regarding our ongoing changes. Your comments regarding this matter are gratefully received. We hope that everything else about your stay impressed you and that you'll consider giving us another chance soon.