Note fondée sur 176 évaluations de clients

Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
2,6 sur 5
77 % des clients le recommandent
2,5 Propreté de la chambre
3,2 Service et personnel
2,5 Confort de la chambre
2,4 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
3 sur 5
par un voyageur

Publié le 19 août 2024 sur Expedia
Good for the cost. They do have roaches and its kinda sketchy but the staff was kind.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
20 août 2024 par Management Team , Gestion de l’hôtel
Thank you for your review and for bringing this to our attention. We hope to see you again soon.
2 sur 5
par un voyageur

Publié le 14 août 2024 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
16 août 2024 par Management Team , Gestion de l’hôtel
Thank you for your review, we hope you will give us another opportunity again soon.
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 6 août 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
7 août 2024 par Management Team , Gestion de l’hôtel
Thank you for your review.
4 sur 5
par un voyageur

when in Beaumont

Publié le 6 août 2024 sur Hotels
was a good place to stay for the area. Everything was nice.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
6 août 2024 par Management Team , Gestion de l’hôtel
We appreciate the wonderful rating and are glad you have a great experience and thanks for your feedback. We look forward to providing you with all your future lodging needs.
1 sur 5
par un voyageur

Publié le 3 août 2024 sur Expedia
It was very scary. It was super dirty, smoky, unsafe, loud.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
4 août 2024 par Management Team , Gestion de l’hôtel
Thank you for bringing this to our attention. We will investigate further and take appropriate action. Sorry for the inconvenience.
2 sur 5
par un voyageur

Publié le 27 juill. 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
28 juill. 2024 par MANAGEMENT TEAM, Gestion de l’hôtel
Thanks for providing your feedback for recent stay with us. We appreciate you bringing this to our attention Its valued guests like you who are always driving us to do better. Thanks
1 sur 5
par un voyageur

I didn't stay, the bed was terrible.

Publié le 12 juill. 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
12 juill. 2024 par MANAGEMENT TEAM, Gestion de l’hôtel
We are very sorry to hear about your recent experience at Americas Best Value Inn-Beaumont / I-10 Motel. We appreciate you sharing your observations with us. We will take care of this issue. Thank you.
1 sur 5
par un voyageur

Publié le 11 juill. 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
12 juill. 2024 par Management Team , Gestion de l’hôtel
We are very sorry to hear about your recent experience at Americas Best Value Inn-Beaumont / I-10 Motel. We appreciate you sharing your observations with us. We will take care of this issue. Thank you.
1 sur 5
par un voyageur

Publié le 10 juill. 2024 sur Expedia
Room was infested with roaches. Roches were crawling on bed. Asked for a refund and she pointed at the sign that said no refunds. I told her to call the manager because there was no way i was sleeping with roaches and they were going to give my money back. She called and they refunded me.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
11 juill. 2024 par MANAGEMENT TEAM, Gestion de l’hôtel
THANK YOU SO MUCH FOR YOUR RESPONSE. WE ARE REALLY SORRY FOR THE INCONVENIENCE AND WE WILL TAKE NECESSERY ACTION TO MAKE IT BETTER.
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 28 juin 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
29 juin 2024 par Debbie , Gestion de l’hôtel
We appreciate the wonderful rating and are glad you have a great experience and thanks for your feedback. We look forward to providing you with all your future lodging needs.