Note fondée sur 514 évaluations de clients
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
3,7 Propreté de la chambre
3,8 Service et personnel
3,7 Confort de la chambre
3,4 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
par un voyageur
Publié le 24 oct. 2022 sur Expedia
Un excellent choix. Propre, lits confos, machines à laver.
Un hôtel parfait!
Commentaires de Gestion de l’hôtel
25 oct. 2022 par Jazmine, Gestion de l’hôtel
Thank you for taking the time to write a review we appreciate your feedback. We are glad you enjoyed your stayed here with us.
par un voyageur
Publié le 4 nov. 2019 sur Hotels
La chambre est spacieuse mais vieillotte. J’ai trouvé cet hôtel très cher par rapport aux prestations. Le petit déjeuner est très décevant voir inexistant. Ils proposent de l’eau chaude sans thé ! Très décevant
Commentaires de Gestion de l’hôtel
4 nov. 2019 par Prit, Gestion de l’hôtel
Dear, Thank you for taking the time to complete our online survey regarding your recent stay at our hotel. On behalf of our entire team, I would like to apologize for failing to exceed your expectations. Your satisfaction is important to us and we will be using the feedback you provided to make improvements to ensure we offer an exceptional experience for our guests in the future. I hope that you will consider staying with us again so that we can have another chance to provide you with a superior experience.
par un voyageur
Publié le 24 août 2019 sur Expedia
J'ai demandé à Expédia un remboursement ou un crédit dans un autre motel car je ne me suis pas aperçu que c'était Beaumont au Texas. Je cherchais Beaumont au Québec.
Expédia n'a jamais répondu à mon message...
Commentaires de Gestion de l’hôtel
26 août 2019 par Prit, Gestion de l’hôtel
Dear, Thank you for taking the time to complete our online survey regarding your recent stay at our hotel. On behalf of our entire team, I would like to apologize for failing to exceed your expectations. Your satisfaction is important to us and we will be using the feedback you provided to make improvements to ensure we offer an exceptional experience for our guests in the future. I hope that you will consider staying with us again so that we can have another chance to provide you with a superior experience.
par un voyageur
Publié le 13 août 2019 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
13 août 2019 par Prit, Gestion de l’hôtel
Dear, Thank you for taking the time to complete our online survey regarding your recent stay at our hotel. We very much appreciate and value your feedback and will share it with our team. Your survey responses will serve as encouragement to all of our staff as we strive to continuously improve the quality of our services to provide an exceptional experience for our guests. It is always a pleasure to receive positive feedback. Thank you again for sharing your experience, and we hope your next visit will be even more pleasant than the previous one
par un voyageur
Rapport qualité prix correct
Publié le 14 avr. 2016 sur HotelsAccueil à améliorer. Chambre spacieuse, calme, propre, bonne literie. Salle de bain petite et exiguë mais propre.
Dejeuner correct. Parking et Wifi compris dans le prix de la chambre.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
17 avr. 2016 par Neil, Gestion de l’hôtel
Dear,
Thank you for our online survey regarding your recent stay at our hotel.
Your feedback is very important to us and we can assure you that we will use this information to do everything possible to create an enjoyable experience for each of our guests. We apology for any problem and We hope to see you again soon!
Sincerely,
Neil
Recommandé
pour Tout le mondepar un voyageur
Publié le 13 avr. 2016 sur Expedia
L'emplacement et le confort est bon pour le prix. Bon rapport qualité prix.
Situé près de restaurants.
Endroit facile à trouver, près de l!autoroute
Commentaires de Gestion de l’hôtel
15 avr. 2016 par NEIL, Gestion de l’hôtel
Dear,
Thank you for taking the time to complete our online survey regarding your recent stay at our hotel.
Your feedback is very important to us and we can assure you that we will use this information to do everything possible to create an enjoyable experience for each of our guests. We hope to see you again soon!
Sincerely,
Neil
GM
par celine
Publié le 15 mars 2016 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
21 mars 2016 par Neil, Gestion de l’hôtel
Dear,
Thank you for taking the time to complete our online survey regarding your recent stay at our hotel.
We very much appreciate and value your feedback and will share it with our team. Your survey responses will serve as encouragement to all of our staff as we strive to continuously improve the quality of our services to provide an exceptional experience for our guests. It is always a pleasure to receive positive feedback.
Thank you again for sharing your experience, and we hope your next visit will be even more pleasant than the previous one.
Sincerely,
Neil
Recommandé
pour Tout le mondepar un voyageur
Publié le 3 févr. 2016 sur Expedia
Hôtel répondant exactement à mes critères, petit prix, confortable et propre.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
6 févr. 2016 par Neil, Gestion de l’hôtel
We appreciate your time for complete our online survey regarding your recent stay at our hotel.
Your feedback is very important to us and we can assure you that we will use this information to do everything possible to create an enjoyable experience for each of our guests. We hope to see you again soon!
Sincerely,
Neil
par Carole de France
Good
Publié le 22 août 2015 sur HotelsSeul petit bémol, les murs entre les chambres sont très fins, tous dépend donc de vos voisins
Commentaires de Gestion de l’hôtel
23 août 2015 par Neil, Gestion de l’hôtel
Dear,
Thank you for online survey regarding your recent stay at our hotel.
Your feedback is very important to us and we can assure you that we will use this information to do everything possible to create an enjoyable experience for each of our guests. We hope to see you again soon!
Sincerely,
Neil
par Thibaut de Toulouse
Pour une etape, c'est parfait !
Publié le 19 nov. 2014 sur HotelsAccueil sympathique, petit dejeuner tres correct, un peu excentré mais c est le principe de ce genre d'hotel.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
26 nov. 2014 par Neil, Gestion de l’hôtel
Dear,
Thank you for online survey regarding your recent stay at our hotel.
We very much appreciate and value your feedback and will share it with our team. Your survey responses will serve as encouragement to all of our staff as we strive to continuously improve the quality of our services to provide an exceptional experience for our guests. It is always a pleasure to receive positive feedback.
Thank you again for sharing your experience, and we hope your next visit will be even more pleasant than the previous one.
Sincerely,
Neil