Note fondée sur 762 évaluations de clients

Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
3,3 sur 5
75 % des clients le recommandent
3,5 Propreté de la chambre
3,8 Service et personnel
3,6 Confort de la chambre
3,1 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
3 sur 5
par Jacques

Publié le 26 juill. 2016 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
28 juill. 2016 par Sam Shatila, Gestion de l’hôtel
Thank you for reviewing the Park Inn Beaver Falls.
2 sur 5
par Rachelle de Québec

Aucune commodité lors de notre visite

Publié le 12 nov. 2014 sur Hotels
À notre arrivée, le wi-fi n'était pas disponible, le lendemain on nous a dit que la piscine et le spa n'étaient pas disponible à cause de réparation sur le toit. Aucune commodité pendant notre séjour. Tout ce que l'on a pu avoir comme compensation, c'est deux déjeuner lors de notre derniere journée pour une somme de 10$/chaque total de 20$. Le quartier n'a rien d'attrayant. Les chambres sont plus que modestes, pas de frigo. Par contre la plupart des employés sont serviables.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
14 févr. 2015 par Rachelle, Gestion de l’hôtel
Good morning Rachelle, Thank you for taking the time to review the Park Inn by Radisson Beaver Falls. We are sorry to learn that you had such an unsatisfactory stay. We apologize for the poor performance issues you experienced with our complimentary wi-fi connectivity and for the pool/spa being down during your stay. We are in the midst of a multi-million dollar renovation and have completed our upgrade of our wi-fi connectivity as well as the pool and spa areas. We invite you to join us again in the near future. Sincerely, Richard H.
2 sur 5
par un voyageur de Plessisville,Qc

Holyday Hinn Beaver falls

Publié le 20 mars 2012 sur Hotels
Dans notre chambre il y avait présence de gros insecte mort sur le tapis et sur le bord de la fenêtre. Il y en avait même une vivante sur le mur. le tapis de la chambre était collant.
2 sur 5
par un voyageur de Atlanta

Publié le 5 déc. 2024
There is major road construction occurring around the area. The parking lot needs to be redone, and the access to the hotel from the road needs to be majorly improved. There is no sign to show you where to enter or exit the hotel property.
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 14 sept. 2024 sur Expedia
It sits up on a hill nice viewing
Commentaires de Gestion de l’hôtel
14 sept. 2024 par Kaitlin Mack Sales, Gestion de l’hôtel
Hello Robert,Thank you for your review of the Ramada Beaver Falls. I am glad you enjoyed the view from the property. I will be passing your notes on to our team so we may address anything else mentioned.
3 sur 5
par un voyageur

Publié le 13 sept. 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
14 sept. 2024 par Kaitlin Mack Sales, Gestion de l’hôtel
Hello Anonymous,Thank you for your review of the Ramada Beaver Falls. I will be passing your notes onto our team so that we can address any issues.
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 7 sept. 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
11 sept. 2024 par Kaitlin - Sales, Gestion de l’hôtel
Hello Weldon,Thank you for your review of the Ramada Beaver Falls. I will be sure to share it with the team, as I am positive they will find it encouraging.
2 sur 5
par un voyageur

Publié le 5 sept. 2024 sur Expedia
Place is a dump. Super outdated. Was once a super nice place but needs a full remodel. Cost per night is insane for what you get. Mattress cover was stained terribly. Sheets were clean.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
5 sept. 2024 par Kaitlin - Sales, Gestion de l’hôtel
Hello Edward,Thank you for your review of the Ramada Beaver Falls. I sincerely apologize that you did not enjoy your stay. I will be passing your notes on to the appropriate departments to get these issues addressed.
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 31 août 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
5 sept. 2024 par Kaitlin-Sales, Gestion de l’hôtel
Hello Kadeem, Thank you for your review of the Ramada Beaver Falls. I am glad to hear you enjoyed your stay. I will pass your notes on to our team, as I am sure they will find them encouraging.
3 sur 5
par un voyageur

Publié le 27 août 2024 sur Expedia
the elevator was dirty
Commentaires de Gestion de l’hôtel
28 août 2024 par Kaitlin - Sales, Gestion de l’hôtel
Hello Joseph, Thank you for your review of the Ramada Beaver Falls. I am sorry to hear your stay did not go as planned. I will be passing your notes along to our team so that we may resolve these issues. Thank you.