Note fondée sur 211 évaluations de clients
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
3,8 Propreté de la chambre
3,6 Service et personnel
3,3 Confort de la chambre
3,3 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
par un voyageur
Publié le 23 mai 2019 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
24 mai 2019 par Innkeeper, Gestion de l’hôtel
Thank you for your feedback.
par un voyageur
Publié le 31 août 2018 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
31 août 2018 par InnKeeper, Gestion de l’hôtel
Thank you very much for your kind feedback. We do appreciate your business.
par Manaurys
Publié le 5 sept. 2017 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
5 oct. 2017 par InnKeeper, Gestion de l’hôtel
Thank you for your business and feed back.
par Joelle
Tres bien pour un motel
Publié le 25 juill. 2017 sur HotelsRapport qualite/prix, vous ne serez pas decus. La chambre etait propre et le service etait bon. Rien a dire de negatif. Parfait pour une ou deux nuits. Le WI-FI laisse a desirer par contre...
par un voyageur
Stay away. Bad property
Publié le 17 nov. 2021 sur HotelsDidn’t had air conditioner or heat
Dirty linen, dirty floor.
Do not recommend this property.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
17 nov. 2021 par Innkeeper, Gestion de l’hôtel
Air Conditioner does not work when the outside temperature is 35 degrees. You need heat for that which we have a thermostat for on the wall.
par un voyageur
Publié le 16 nov. 2021 sur Expedia
par un voyageur
Publié le 8 nov. 2021 sur Expedia
Room smelled horribly of cigarettes. Had to stand outside in cold for check in. Room was old a lots broken items stained carpets and dirty fridge. Worst I’ve experienced
Commentaires de Gestion de l’hôtel
10 nov. 2021 par Innkeeper, Gestion de l’hôtel
We keep office doors closed so, unvaccinated people don't walk in. Wouldn't it be helpful to you to bring things up when you check in so we can offer you another room? You conveniently forgot to mention how was your other room?
par un voyageur
Publié le 27 oct. 2021 sur Expedia
I couldn’t get the heat to work only the AC and it was cold enough in that room that I couldn’t roll out, which left me really sore the next day. It probably would have been fine during the summer but not late fall.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
27 oct. 2021 par Innkeeper, Gestion de l’hôtel
Ms. Thermostat on the wall was for the heat controls. AC does not have heat controls. It would have been helpful if you would have called the front desk. We would have been more than happy to assist you. Thanks
par un voyageur
worth it
Publié le 8 oct. 2021 sur HotelsFor the price I paid, It was mooooore than perfect. It has all it is needed
Commentaires de Gestion de l’hôtel
9 oct. 2021 par Innkeeper, Gestion de l’hôtel
Thank you Daniel for your feedback. As always, we do appreciate your business.
par un voyageur
Publié le 5 oct. 2021 sur Expedia
Well kept
Commentaires de Gestion de l’hôtel
7 oct. 2021 par Innkeeper, Gestion de l’hôtel
We appreciate your feedback. Please come again.