Note fondée sur 375 évaluations de clients

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4,8 sur 5
84 % des clients le recommandent
4,8 Propreté de la chambre
4,8 Service et personnel
4,8 Confort de la chambre
4,8 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
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4 sur 5
par un voyageur

Rien de spécial...

Publié le 16 sept. 2018 sur Hotels
Average business hotel. Small room but big restroom
Commentaires de Gestion de l’hôtel
20 sept. 2018 par Andrew, Gestion de l’hôtel
I am glad to acknowledge that you enjoy every aspect of Four Seasons.
5 sur 5
par un voyageur de Montréal, Québec

Publié le 11 août 2018 sur Expedia
Tout dans cet hôtel est de premier ordre : les chambres sont spacieuses et espacées les unes des autres. La quiétude est incroyable, on se sent chez soi. Les lits sont plus que confortables. La chambre et la salle de bain sont très, très propres. La salle de bain possède tous les produits de soin, de très bonne qualité. Les personnes qui travaillent dans cet hôtel sont cordiales, attentionnées, souriantes. Elles cherchent toujours à vous rendre service.C’est la principale qualité de cet établissement , ceux et celles qui y travaillent. Un véritable 5 étoiles. Jamais connu un tel séjour dans un établissement de hôtelier., inoubliable.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
2 sept. 2018 par Andrew, Gestion de l’hôtel
Dear Lawrence, Thank you for taking time to share your Four Seasons experience with us. I am pleased to learn that you've had a delightful journey with us. Should your travel brings you back to Beijing, please do reach out to me at andrew.debrtio@fourseasons.com. Warmest regards, Andrew
4 sur 5
par Catherine

Magnifique hôtel, personnel attentionné

Publié le 9 déc. 2017 sur Hotels
Magnifique hôtel, très belle chambre, spa dans l’hotel Ouvert jusqu’ã minuit, belle piscine
Commentaires de Gestion de l’hôtel
12 déc. 2017 par Four Seasons Beijing, Gestion de l’hôtel
Dear Catherine, Thank you for staying at Four Seasons Hotel Beijing. I'm so pleased that you like The Spa. Looking forward to your return, Andrew General Manager
5 sur 5
par Yann de Suisse

Soirée romantique

Publié le 31 juill. 2014 sur Hotels
Excellentes impressions, service irréprochable, petit déjeuner de qualité. N'hésitez pas à payer au checkin pour la formule exclusive club, qui pour le prix des petits déjeuners ajoute un cocktail evening avec un buffet très attractif, un tea time, et de nombreux autres petits plus.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
4 juill. 2015 par Four Seasons Beijing, Gestion de l’hôtel
Dear Yann, Thank you for choosing Four Seasons Hotel Beijing. It is our pleasure to know that you had an entire enjoyable experience in the hotel. I look forward to having you back soon! General Manager Livio Faverio
5 sur 5
par Benjamin de Paris

Qualité de service exceptionnelle et cadre génial

Publié le 13 mai 2014 sur Hotels
Hôtel très bien placé, accès à proximité de la ligne 10 de métro. Décoration à la fois surprenante, agréable et relaxante. Odeur parfumée de fruit dans hall et les parties communes très agréable au regard de l'extérieur. Chambre spacieuse, salle de bain très fonctionnelle et lumineuse. Qualité d'accueil et de service simplement exceptionnelles, digne des Four Seasons partout dans le monde. Personnel souriant, courtois et facile d'accès. Espace Spa, piscine et salle de sport très bien. Restaurant à l'intérieur de l'hôtel de très bonne qualité avec une mention spéciale pour le MIO et son chef italien. Un excellent séjour d'une semaine dont nous garderons un superbe souvenir. A recommander fortement, le rapport qualité/prix est très bon.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
4 juill. 2015 par Four Seasons Beijing, Gestion de l’hôtel
Dear Benjamin, Thank you for choosing Four Seasons Hotel Beijing. It is our pleasure to know that you had an entire enjoyable experience in the hotel. I look forward to having you back soon! General Manager Livio Faverio
1 sur 5
par un voyageur

Publié le 19 sept. 2024 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
24 sept. 2024 par Four Seasons Hotel Beijing, Gestion de l’hôtel
Dear Gain Wah, Thank you for choosing Four Seasons Hotel Beijing. It is our pleasure to know that you had an entire enjoyable experience in the hotel. We look forward to having you back soon! Hotel General Manager Lili Wong
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 15 sept. 2024 sur Expedia
Excelente
Commentaires de Gestion de l’hôtel
24 sept. 2024 par Four Seasons Hotel Beijing, Gestion de l’hôtel
Dear Juan, Thank you for staying with us at Four Seasons Hotel Beijing and for sharing your satisfaction with us. We looking forward to welcoming you back to the hotel very soon. Hotel General Manager Lili Wong
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 10 sept. 2024 sur Expedia
Excellent!
Commentaires de Gestion de l’hôtel
24 sept. 2024 par Four Seasons Hotel Beijing, Gestion de l’hôtel
Dear Lucia, Thank you for staying with us at Four Seasons Hotel Beijing and for sharing your satisfaction with us. We looking forward to welcoming you back to the hotel very soon. Hotel General Manager Lili Wong
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 9 sept. 2024 sur Expedia
Excellent service.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
24 sept. 2024 par Four Seasons Hotel Beijing, Gestion de l’hôtel
Dear Linda, Thank you for your review and loyalty to Four Seasons! It is our honor to have you staying with us in Beijing. Our team is committed to provide you with the highest quality service and personalized experience. We look forward to welcoming you back shortly. Hotel General Manager Lili Wong
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 8 sept. 2024 sur Expedia
This was a beautiful hotel all round. Highly recommend it. I would just check next time if there are any international conferences being booked, as the security that was increased wasnt as warm and welcoming when we origonally arrived at the hotel.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
24 sept. 2024 par Four Seasons Hotel Beijing, Gestion de l’hôtel
Dear Maxine,Thank you for completing our online guest survey following your recent stay at the Four Seasons Hotel Beijing. I sincerely apologize for the disappointment you experienced during your visit. Your comments have been promptly shared with our core management team to address and rectify the issues immediately. We are committed to taking your feedback seriously and improving your future experiences with us. At Four Seasons, our commitment is to deliver an impeccable experience for all our guests, and we regret that we fell short of your expectations during your stay. We appreciate your valuable feedback, and we will use it to enhance our services to achieve higher standards. We thank you for giving us the opportunity to address this concern. We eagerly anticipate your next visit and will strive to provide an unparalleled experience. Best regards,Lili