Note fondée sur 362 évaluations de clients
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
4,8 Propreté de la chambre
4,8 Service et personnel
4,8 Confort de la chambre
4,8 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
par un voyageur
Rien de spécial...
Publié le 16 sept. 2018 sur HotelsAverage business hotel. Small room but big restroom
Commentaires de Gestion de l’hôtel
20 sept. 2018 par Andrew, Gestion de l’hôtel
I am glad to acknowledge that you enjoy every aspect of Four Seasons.
par un voyageur de Montréal, Québec
Publié le 11 août 2018 sur Expedia
Tout dans cet hôtel est de premier ordre : les chambres sont spacieuses et espacées les unes des autres. La quiétude est incroyable, on se sent chez soi. Les lits sont plus que confortables. La chambre et la salle de bain sont très, très propres. La salle de bain possède tous les produits de soin, de très bonne qualité. Les personnes qui travaillent dans cet hôtel sont cordiales, attentionnées, souriantes. Elles cherchent toujours à vous rendre service.C’est la principale qualité de cet établissement , ceux et celles qui y travaillent. Un véritable 5 étoiles. Jamais connu un tel séjour dans un établissement de hôtelier., inoubliable.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
2 sept. 2018 par Andrew, Gestion de l’hôtel
Dear Lawrence,
Thank you for taking time to share your Four Seasons experience with us.
I am pleased to learn that you've had a delightful journey with us.
Should your travel brings you back to Beijing, please do reach out to me at andrew.debrtio@fourseasons.com.
Warmest regards,
Andrew
par Catherine
Magnifique hôtel, personnel attentionné
Publié le 9 déc. 2017 sur HotelsMagnifique hôtel, très belle chambre, spa dans l’hotel Ouvert jusqu’ã minuit, belle piscine
Commentaires de Gestion de l’hôtel
12 déc. 2017 par Four Seasons Beijing, Gestion de l’hôtel
Dear Catherine,
Thank you for staying at Four Seasons Hotel Beijing. I'm so pleased that you like The Spa.
Looking forward to your return,
Andrew
General Manager
par Yann de Suisse
Soirée romantique
Publié le 31 juill. 2014 sur HotelsExcellentes impressions, service irréprochable, petit déjeuner de qualité. N'hésitez pas à payer au checkin pour la formule exclusive club, qui pour le prix des petits déjeuners ajoute un cocktail evening avec un buffet très attractif, un tea time, et de nombreux autres petits plus.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
4 juill. 2015 par Four Seasons Beijing, Gestion de l’hôtel
Dear Yann,
Thank you for choosing Four Seasons Hotel Beijing. It is our pleasure to know that you had an entire enjoyable experience in the hotel.
I look forward to having you back soon!
General Manager
Livio Faverio
par Benjamin de Paris
Qualité de service exceptionnelle et cadre génial
Publié le 13 mai 2014 sur HotelsHôtel très bien placé, accès à proximité de la ligne 10 de métro. Décoration à la fois surprenante, agréable et relaxante. Odeur parfumée de fruit dans hall et les parties communes très agréable au regard de l'extérieur. Chambre spacieuse, salle de bain très fonctionnelle et lumineuse. Qualité d'accueil et de service simplement exceptionnelles, digne des Four Seasons partout dans le monde. Personnel souriant, courtois et facile d'accès. Espace Spa, piscine et salle de sport très bien. Restaurant à l'intérieur de l'hôtel de très bonne qualité avec une mention spéciale pour le MIO et son chef italien. Un excellent séjour d'une semaine dont nous garderons un superbe souvenir. A recommander fortement, le rapport qualité/prix est très bon.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
4 juill. 2015 par Four Seasons Beijing, Gestion de l’hôtel
Dear Benjamin,
Thank you for choosing Four Seasons Hotel Beijing. It is our pleasure to know that you had an entire enjoyable experience in the hotel.
I look forward to having you back soon!
General Manager
Livio Faverio
par un voyageur
Publié le 10 août 2024 sur Expedia
Unprofessional staff (especially room service and front desk that does not even know what amenities are even available), and the bedding has mold stains. But the rest is great!
Commentaires de Gestion de l’hôtel
16 août 2024 par Four Seasons Hotel Beijing, Gestion de l’hôtel
Dear Lisa, Thank you for choosing Four Seasons Hotel Beijing. we felt very sorry about the service failure that you experienced during your stay. We understand that this could be avoided if our team were more careful and had done proper treatment prior to your arrival. Our division head has been taking action to reinforce the team's training, just to ensure this will not happen again. The whole team and I myself sincerely hope that we may have the honor to welcome you again in the future. Hotel General Manager Lili Wong
par un voyageur
Publié le 8 août 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
16 août 2024 par Four Seasons Hotel Beijing, Gestion de l’hôtel
Dear Espen, Thank you for choosing Four Seasons Hotel Beijing and your recognition to our hotel. We looking forward to having you back soon! Hotel General Manager Lili Wong
par un voyageur
Publié le 4 août 2024 sur Expedia
Convenient location with good dining options. Staff were lovely and went the extra mile to make our stay memorable :)
Commentaires de Gestion de l’hôtel
5 août 2024 par Four Seasons Hotel Beijing, Gestion de l’hôtel
Dear Kristy,Thank you for sharing your experience at Four Seasons Hotel Beijing and I am delighted to learn that you liked our location and dinning options. I am also really appreciated you mentioned that our associates are attentive, your kind words will be transmitted to our entire team as a great source of motivation.Looking forward to welcoming you for your next trip in Beijing!Warmest Regards, Lili WongGeneral Manager
par un voyageur de San Mateo Tlaltenango
Publié le 31 juill. 2024 sur Expedia
Where customer service meets perfect !
Four Seasons Beijing requires a 6 Star rating. Property conditions, amenities, location and rooms are simply excellent. But service is outstanding, the type who would greet you by name while entering the lobby and remembering what everyone drinks at breakfast which for a family of five in a fairly big hotel requires quite some skills !
Commentaires de Gestion de l’hôtel
1 août 2024 par Four Seasons Hotel Beijing, Gestion de l’hôtel
Dear Philippe,Thank you for sharing your experience at Four Seasons Hotel Beijing and I am delighted to learn that you enjoyed your stay with us. I also really appreciate you mentioned that our associates are attentive. I will share your kind comments with our team members and encourage everyone to keep delivering extraordinary service to all of our guests.Please do recognize us as your home away from home. I look forward to welcoming you again soon in the near future.Warmest Regards, Lili WongGeneral Manager
par un voyageur
Publié le 25 juill. 2024 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
16 août 2024 par Four Seasons Hotel Beijing, Gestion de l’hôtel
Dear Lijia, Thank you for choosing Four Seasons Hotel Beijing and your recognition to our hotel. We looking forward to having you back soon! Hotel General Manager Lili Wong