Note fondée sur 23 évaluations de clients
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
4,3 Propreté de la chambre
4,0 Service et personnel
4,2 Confort de la chambre
4,3 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
par un voyageur
Publié le 9 mai 2024 sur Hotels
par un voyageur
Publié le 18 août 2024 sur Expedia
par un voyageur
Publié le 21 nov. 2022 sur Hotels
par un voyageur de Beijing China
Publié le 25 juin 2020 sur Expedia
The staff at the Sunrise Kempinski were professional and delightful beyond words. From the front desk employees to Karen at the Brewery, all staff were friendly and helpful. Will definitely return to this stunning hotel again.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
28 juin 2020 par Albert Rouwendal, general manager, Gestion de l’hôtel
Dear guests, thank you for choosing yanqi hotel Beijing and sharing your stay experience with us! I am glad to learn that you have had a pleasant stay at yanqi hotel Beijing. Yanqi hotel Beijing is committed to providing our distinguished and meticulous service to every guest in the world. We sincerely look forward to your staying at yanqi hotel Beijing again and having a good time with us!
par un voyageur
Publié le 31 août 2019 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
5 sept. 2019 par Albert Rouwendal 总经理, Gestion de l’hôtel
Dear guests, thank you for choosing the Sunrise Kempinski Hotel Beijing. The hotel is located beside the scenic Yanqi Lake. In order to bring you beautiful scenery and relaxation, you can stay away from the city. I hope to have the opportunity to provide you with a better experience. welcome next time.
par un voyageur
Publié le 23 août 2019 sur Expedia
Check in is slow, the front desk staff is not so familiar with the computer system because they tap the room card 2-3 times, and they did not tell me where is the elevator, generally it is good. Will come back again
Commentaires de Gestion de l’hôtel
26 août 2019 par General Manager of Albert Rouwendal, Gestion de l’hôtel
Dear guest,
Greetings from Hotel !
Thank you very much for your feedback!
Your feedback will help us continuously improve our services, from “good to best” and provide our guests with a positive and memorable experience. We certainly hope that you may be welcome to return to Beijing Yanqi Hotel in the near future.
Thank you very much for giving us suggestions to improve our Front desk training. If there is anything we can do, in order to make your next stay more comfortable and enjoyable, please do not hesitate to contact us directly.
Warmest regards,
General Manager of Albert Rouwendal
par un voyageur
Publié le 10 oct. 2018 sur Hotels
很不错的酒店以后有时间还会再次光顾
Commentaires de Gestion de l’hôtel
1 nov. 2018 par Coral, Gestion de l’hôtel
尊敬的客人,您好!感谢您选择北京日出东方凯宾斯基酒店。作为欧洲历史最悠久的豪华酒店集团旗下酒店,我们致力于以尽善尽美的欧式风格为客人打造难忘的旅行体验。很高兴您度过了一段美好的时光。期待您的下次光临!Maggie Wang 运营总监
par un voyageur
Publié le 7 oct. 2018 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
1 nov. 2018 par Coral, Gestion de l’hôtel
尊敬的客人,您好!感谢您选择北京日出东方凯宾斯基酒店。作为欧洲历史最悠久的豪华酒店集团旗下酒店,我们致力于以尽善尽美的欧式风格为客人打造难忘的旅行体验。很高兴您度过了一段美好的时光。期待您的下次光临!Maggie Wang 运营总监
par un voyageur
不错的选择
Publié le 23 août 2018 sur Hotels服务态度非常好,尤其是前台接待,临湖房间风景秀丽
par un voyageur
Publié le 18 août 2018 sur Hotels
酒店位置很好,订的湖景房,满眼湖光山色,晚上亮灯后更美。床很舒服,带了小孩,服务员把两张床拼在一起,超大,一家四口都👌,早餐也很丰盛,很愉快的一次入住