Note fondée sur 39 évaluations de clients
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
3,9 Propreté de la chambre
3,7 Service et personnel
3,7 Confort de la chambre
3,5 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
par un voyageur
Not bad. Actully good.
Publié le 10 sept. 2024 sur HotelsClose to both of Airports in Beijing. Easy to acess from a subway to the hotel. Good breakfast. Generally speaking, good.
par un voyageur
Publié le 21 août 2024 sur Hotels
par un voyageur
Terrible hotel
Publié le 16 juill. 2024 sur HotelsUna pesadilla ese hotel, extremadamente descuidado y sucio, el dasayuno un asco, el café es agua caliente simplemente, hay goteras en el aire acondicionado, el cuarto en general huele muy mal, la cama en malas condiciones y aunque las fotos son reales no muestran lo descuidado que está la propiedad.
par un voyageur
Centralt, men gammalt hotell
Publié le 27 juin 2024 sur HotelsHotellet var centralt och det fanns en tunnelbana precis vid hotellet. Det var smidigt att ta sig till olika ställen. Rummet var dock gammaldags och luktade även det.
Hotellets tider för frukost och utcheckning stämde inte med hemsidan.
par un voyageur
Made to feel welcome
Publié le 9 juin 2024 sur HotelsMade to feel welcome. Very friendly and helpful staff. Wifi was quite hit and miss. I had times where I could not use WeChat or Alipay. Carpets could do with a good clean but overall cleanliness was good. Coffee choice in room was limited, I ended up buying a jar of instant. Breakfast choice was varied and plentiful. On site restaurant had a good choice of menu and was budget friendly. The hotel itself is well situated for the subway and there are plenty of shops and restaurants within an easy wslk.
par un voyageur de YOKOHAMA
Publié le 13 mars 2024 sur Expedia
par un voyageur de YOKOHAMA
Publié le 13 mars 2024 sur Expedia
Water does not flow down the bath drain and pools on the floor. There is a problem with the slope of the floor.
The air conditioner is noisy.
par un voyageur
Publié le 13 juill. 2023 sur Expedia
従業員の数少ない
Commentaires de Gestion de l’hôtel
1 nov. 2023 par ZHANG, Gestion de l’hôtel
コメントありがとうございます。ホテルはより多くの従業員を募集しており、次回の宿泊を楽しみにしています。
par un voyageur
Publié le 16 sept. 2019 sur Expedia
冷蔵庫の冷えがいつも悪い。WiFi環境が悪い。スタッフの対応は良いと思う。
par un voyageur de 日本
Publié le 16 juin 2019 sur Expedia
いつも利用していますが、便利な場所にあり、とてもいいホテルです。