Note fondée sur 45 évaluations de clients

Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
3,6 sur 5
94 % des clients le recommandent
3,8 Propreté de la chambre
3,8 Service et personnel
3,7 Confort de la chambre
3,5 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
3 sur 5
par un voyageur

Good location

Publié le 27 août 2019 sur Hotels
Our reservation could not be found by the hotel but they did their best to find us a room. The replacement room was old and it smelt of smoke on the way. You could tell it wasn’t a usual reservation room because it was out of the way, a little mouldy and the shower didn’t work. The hotel is well placed near the subway (main city circle train) and busses.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
29 août 2019 par Mona Li, Gestion de l’hôtel
Dear guest, I am very sorry for the bad experience brought to you. According to your problems, we will try our best to make corrections. We look forward to your next visit.
3 sur 5
par un voyageur

Publié le 22 août 2019 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
30 août 2019 par Mona Li, Gestion de l’hôtel
Dear guests, thank you for your comments and welcome to visit us next time.
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 20 juin 2019 sur Expedia
Great value for price. Excelent location in Beijing.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
23 juill. 2019 par Mona Li, Gestion de l’hôtel
Dear guest,thank you for your comments on the hotel. Welcome to stay next time.
3 sur 5
par un voyageur

Dålig engelska

Publié le 21 avr. 2019 sur Hotels
Dåliga på engelska. O princip omöjligt att kommunicera
Commentaires de Gestion de l’hôtel
22 avr. 2019 par Mona Li, Gestion de l’hôtel
Dear guest,thank you for staying in our hotel, I hope our hotel can bring you a good experience.
3 sur 5
par un voyageur

Språkförbistring!!!!

Publié le 20 avr. 2019 sur Hotels
Hotell helt ok och stora fina rum. Stora problem vid in/utcheckning. Språkförbistring och vet ännu inte om det blivit rätt i kostnader. Mycket dåliga engelska kunskaper
Commentaires de Gestion de l’hôtel
22 avr. 2019 par Mona Li, Gestion de l’hôtel
Dear guest,thank you for staying in our hotel, I hope our hotel can bring you a good experience.
2 sur 5
par un voyageur

Publié le 2 déc. 2018 sur Hotels
Too hot, central heating could not shut off, 暖氣太熱,中央空調,無法控制
Commentaires de Gestion de l’hôtel
17 janv. 2019 par Mona Li, Gestion de l’hôtel
尊敬的客人,非常抱歉让您在入住期间有不好的体验,您所反映的问题,我们会联系相关部门进行解决,欢迎您再次光临。
3 sur 5
par un voyageur

Publié le 29 nov. 2018 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
4 déc. 2018 par Mona Li, Gestion de l’hôtel
Dear guests, thank you for staying in our hotel and making comments on the hotel. Welcome to our hotel next time.
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 28 oct. 2018 sur Hotels
Clean and spacious
Commentaires de Gestion de l’hôtel
30 oct. 2018 par Mona Li, Gestion de l’hôtel
Dear guest, thank you for your comments and welcome to our hotel again。
5 sur 5
par un voyageur

Super hotel til prisen

Publié le 20 oct. 2018 sur Hotels
Dejligt ophold på et flot men lidt slidt hotel. God pris. Det ville betyde meget, hvis ersonalet kunne engelsk.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
23 oct. 2018 par Mona Li, Gestion de l’hôtel
Dear guests, welcome to our hotel again.
3 sur 5
par un voyageur de Charlotte, NC

Publié le 4 oct. 2018 sur Expedia
The Best part of our Hotel experience was the Executive Floor person named Jovana! She not only helped us make arrangements for plans, but was able to communicate! The Indian Porter was also Extremely Helpful! The Front desk personnel could not speak any English which mad it VERY DIFFICULT!