Note fondée sur 184 évaluations de clients

Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
4,3 sur 5
89 % des clients le recommandent
4,4 Propreté de la chambre
4,3 Service et personnel
4,4 Confort de la chambre
4,2 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
5 sur 5
par un voyageur

Excellent Hôtel perfect team

Publié le 18 déc. 2021 sur Hotels
Excellent stay . Perfect location. A 5 stars hotel and an incredible 7 stars staff . Many thanks for your kind and very effective service for all my needs .
Commentaires de Gestion de l’hôtel
20 déc. 2021 par Sara Kawas, Gestion de l’hôtel
Thank you Mr. Yasser for your wonderful words
3 sur 5
par un voyageur

Publié le 8 juin 2019 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
17 juin 2019 par Paul Hobeika, Gestion de l’hôtel
Dear Farida, I would like to thank you for staying at our hotel during your last visit to Beirut, at the same time we are very disturbed that your stay wasn't satisfactory or matching your expectation. I would greatly appreciate if you would be willing to take the time to tell me what happened during your stay regarding the service, so I can follow-up according. please accept our apologies for having missed the opportunity to impress you. We do hope to have an opportunity to welcoming you back in the near future and I invite you to contact me at any time so I can assist in making your stay a memorable one. Sincerly yours, Paul Hobeika Front Office Manager
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 20 févr. 2018 sur Hotels
hotel qui a un peu vieilli
4 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 21 janv. 2018 sur Hotels
5 sur 5
par yasser

Comfortable et agréable

Publié le 24 sept. 2017 sur Hotels
Hôtel trés bien situé de standard International. Beau 5 étoiles, personnel serviable à la demande. Chambres spacieuses. Bon confort. Petit déjeuner varié avec des saveurs Libanaises et Européennes
3 sur 5
par Arnaud

Publié le 29 janv. 2017 sur Hotels
Accès Internet difficile. Bar et Piscine sur le toit fermé.
3 sur 5
par un voyageur de Paris

Publié le 11 mars 2015 sur Expedia
Hotel a coté d'une route trop de bruit les personnels parle peu français par contre le petit dejeunnee tres bien coute 20 eurs
5 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 8 avr. 2014 sur Hotels
5 sur 5
par Élie

Publié le 2 sept. 2012 sur Hotels
Très bon hôtel près de tout dans un emplacement chic et dégagé .les serviettes dans la salle de bain viellottes et devraient être remplacées.
5 sur 5
par un voyageur

Bon hotel d'affaires, bien placé

Publié le 5 août 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
12 sept. 2024 par Sara Kawas, Gestion de l’hôtel
Dear Mr. Sir, On behalf of the entire hotel team, I want to thank you for sharing about your stay at the Four Points by Sheraton Le Verdun. It is always encouraging to hear positive feedback, particularly when it comes from those who matter the most – you! Your feedback has been shared with the four pointers as a way of celebrating the great guest experiences we delivered. Once again, I appreciate you taking the time to share your feedback. We hope to welcome you again soon.