Note fondée sur 227 évaluations de clients

Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
4,0 sur 5
89 % des clients le recommandent
4,1 Propreté de la chambre
4,2 Service et personnel
4,0 Confort de la chambre
3,8 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 1 mai 2022 sur Expedia
Très bien situé, l'hôtel est confortable, le personnel attentif et hyper serviable.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
10 mai 2022 par Abed Elhalim,Operations Manager, Gestion de l’hôtel
merci d'avoir choisi Midtown pour votre séjour, j'espère vous voir la prochaine fois
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 3 juill. 2021 sur Expedia
La disponibilité de personnels de l'établissement et la situation de l'hôtel en plein centre ville
Commentaires de Gestion de l’hôtel
10 août 2021 par Abed Elhalim,Operations Manager, Gestion de l’hôtel
Dear Sir, we would like to thank you for your time sharing your thoughts through expedia.com. It was our great pleasure to host you at Golden Tulip Midtown, hope to see again
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 6 oct. 2019 sur Hotels
This hotel is well located : close to the sea and historic places, the libanon Post... animated district. The reception team is top and you can ask for any information or services. the room was as expected and the breakfast is generous. Thank you to the team !
Commentaires de Gestion de l’hôtel
8 oct. 2019 par Abed Elhalim,Operations Manager, Gestion de l’hôtel
Dear Erwann, Good Morning from Golden Tulip Midtown Hotel and suites, we would like to thank you for your time sharing your thoughts through hotels.com it was our great that your overall stay was enjoyable, hope next visit to beirut will be yours first destination
3 sur 5
par un voyageur

Très bon emplacement

Publié le 27 sept. 2019 sur Hotels
Très bon emplacement , quartier animé dans le centre de Beyrouth. Très bon accueil cependant clientèle très variée et des gens sans éducation.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
14 oct. 2019 par Chairman, Gestion de l’hôtel
Dear Alain, We work hard to keep our guests happy. Most guests leave great reviews. Your review is odd among the rest. We are saddened that your stay was not up to your expectations. We cannot control who books the hotel as we cannot run a background check of who is educated or not. Otherwise we would be discriminating. Nabil Haddad - Chairman
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 27 août 2019 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
11 sept. 2019 par Abed Elhalim,operations Manager, Gestion de l’hôtel
Dear Sir, Good Morning from golden tulip Midtown Hotel and suites, we would like to thank you for your time sharing your experience through Hotels.com. It was great pleasure that we did met all your expectation and hope your next visit to Beirut will be Golden Tulip Midtown your first choice.
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 6 août 2019 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
6 août 2019 par Abed Elhalim-Oerations Manager, Gestion de l’hôtel
Dear Fiona, Greetings of the day, we would like to thank you for your time sharing your review through Hotels.com, it was pleasure hosting you at Golden Tulip Midtown Hotel and suites.hope to see you again,
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 8 juin 2019 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
10 juin 2019 par Chairman, Gestion de l’hôtel
Thank you kindly! We look forward to hosting you again. Nabil Haddad - Chairman
3 sur 5
par un voyageur

Publié le 7 juin 2019 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
10 juin 2019 par Chairman, Gestion de l’hôtel
We are saddened that your stay was not up to your expectations. We work hard to keep our guests happy. Most guests leave great reviews. Your review is odd among the rest. Share with us what was wrong. Nabil Haddad – Chairman
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 5 oct. 2018 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
10 oct. 2018 par Chairman, Gestion de l’hôtel
Thank you kindly Tarek! We look forward to hosting you again. Nabil Haddad - Chairman
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 29 sept. 2018 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
1 oct. 2018 par Chairman, Gestion de l’hôtel
Thank you kindly! We look forward to hosting great guests like yourself again. Nabil Haddad - Chairman