Note fondée sur 350 évaluations de clients

Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
4,2 sur 5
78 % des clients le recommandent
4,4 Propreté de la chambre
4,2 Service et personnel
4,1 Confort de la chambre
4,0 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 10 mai 2023 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
12 mai 2023 par Chadi Gedeon, Gestion de l’hôtel
Dear Valued Guest,We very much appreciate your comments regarding your stay at the Mövenpick Beirut. It is always a pleasure to receive positive feedback. I will share your comments with our team. I am sure that this feedback will serve as an encouragement to all of our staff as we strive to continuously improve the quality of our services. Thank you again for sharing your experience, and we hope your next visit will be as pleasant as the previous one.Sincerely,Chadi Gedeon,General Manager
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 17 mars 2022 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
9 mai 2022 par Chadi Gedeon, Gestion de l’hôtel
Dear Bouchra, We very much appreciate your comments regarding your stay It is always a pleasure to receive positive feedback. I will share your comments with our team. I am sure that this feedback will serve as an encouragement to all of our staff as we strive to continuously improve the quality of our services. Thank you again for sharing your experience, and we hope your next visit will be as pleasant as the previous one. Sincerely,
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 4 juin 2021 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
4 juin 2021 par Chadi Gedeon,, Gestion de l’hôtel
Dear Mr. Bassel, We very much appreciate your comments regarding your stay at the Mövenpick Hotel Beirut. It is always a pleasure to receive positive feedback. I will share your comments with our team. I am sure that this feedback will serve as an encouragement to all of our staff as we strive to continuously improve the quality of our services. Thank you again for sharing your experience, and we hope your next visit will be as pleasant as the previous one. Sincerely, Chadi Gedeon, General Manager
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 6 avr. 2021 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
12 mai 2021 par Chadi Gedeon, Gestion de l’hôtel
Dear Mr. Mustapha, We very much appreciate your rating regarding your stay at the Mövenpick Hotel Beirut. It is always a pleasure to receive positive feedback. I am sure that this feedback will serve as an encouragement to all of our staff as we strive to continuously improve the quality of our services. Thank you again for rating your experience, and we hope your next visit will be as pleasant as the previous one. Sincerely, Chadi Gedeon, General Manager
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 3 sept. 2019 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
4 sept. 2019 par Chadi Gedeon, Gestion de l’hôtel
Dear Valued Guerst, Thank you for choosing our hotel and thank you for the great rating. Hope to welcome you back very soon. Sincerely, Chadi Gedeon, General Manager
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 30 juill. 2019 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
30 juill. 2019 par Chadi Gedeon, Gestion de l’hôtel
Dear Valued Guest, Thank you for choosing our hotel and thank you for the great rating. Hope to welcome you back very soon. Sincerely, Chadi Gedeon, General Manager
2 sur 5
par un voyageur

Publié le 28 juin 2019 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
1 juill. 2019 par Chadi Gedeon, Gestion de l’hôtel
Dear Valued Guest, Thank you for choosing our hotel and thank you for the feedback. we are sorry that your stay was not up to your expectations. please share with us more details to know where we fell short in our services. Sincerely, Chadi Gedeon, General Manager
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 8 juin 2019 sur Hotels
We landed in Beirut at 4am and we got to thd hotel at 6am. The room was ready and they let us check in extra early. Great hotel!!!!
Commentaires de Gestion de l’hôtel
10 juin 2019 par Chadi Gedeon, Gestion de l’hôtel
Dear Mr. Ahmad, Thank you for the great review of our hotel! We are glad that you enjoyed your stay and hope to see you again very soon. Sincerely, Chadi Gedeon, General Manager
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 12 avr. 2019 sur Expedia
Travaux en cours, bruits dérangeants et poussière autour de la piscine.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
1 mai 2019 par Chadi Gedeon, Gestion de l’hôtel
Cher client privilige, Nous vous remercions d'avoir pris le temps de partager votre avis.nous sommes désolés pour le bruit, veuillez noter que nous rénovons notre hôtel avant la saison estivale. J'espère vous revoir une fois les travaux terminés. Veuillez agréer nos salutations distinguées. Sincerement, Chadi Gedeon, Directeur General
4 sur 5
par un voyageur

Très bien

Publié le 4 août 2018 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
7 août 2018 par Chadi Gedeon, Gestion de l’hôtel
Cher Monsieur Alain, Nous vous remercions pour l'avis que vous avez laissé sur notre hôtel. Nous sommes ravis que vous ayez apprécié votre séjour et espérons vous accueillir à nouveau très bientôt. Veuillez agréer nos salutations distinguées.