Note fondée sur 12 évaluations de clients

Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
4,2 sur 5
83 % des clients le recommandent
4,8 Propreté de la chambre
4,4 Service et personnel
4,4 Confort de la chambre
4,5 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 17 avr. 2019 sur Hotels
Trop Bruyant avec la chaussée devant l'hotel Internet dans les chambres peu fonctionnel !!!!!
Commentaires de Gestion de l’hôtel
13 juin 2019 par Ramella LG Atallah Yameen, Gestion de l’hôtel
Good Morning Mr. or Mrs. please can you tell us about your name so that we are able to communicate with u Regards, Ramella LG Atallah Yameen Sales & Marketing Manager
5 sur 5
par un voyageur

Excellent séjour

Publié le 5 janv. 2019 sur Hotels
Notre séjour s'est très bien passé grâce au personnel à la fois très accueillant et serviable (très à l'écoute) . La propreté était à son rendez-vous. Nous tenons à remercier le responsable de la restauration qui a fait un excellent travail. Si l'occasion se représente, ce sera à cet hôtel que nous retournerons sans aucun doute, l'emplacement est très bien ; à 10 minutes à pied du Mall et proche de toute commodité. Cet hôtel est très recommandable.
4 sur 5
par Jalal de Saint-Etienne

Publié le 30 juill. 2015 sur Hotels
Un trés bon hotel meme si j'aurais préféré des lits et des draps disons plus mordernes mais le service et l'accueil du personnel est trés appréciable.
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 18 oct. 2019 sur Hotels
Great location clean and comfortable
Commentaires de Gestion de l’hôtel
22 oct. 2019 par PROMENADE HOTEL, Gestion de l’hôtel
Dear Susan, Thank you for choosing PROMENADE HOTEL. We are glad to know that you enjoyed your stay in our hotel and we highly appreciate your feedback. We are looking forward hosting and serving you in our property your home away from home. Regards, Ramella LG Atallah Yameen Sales & Marketing Manager
5 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 3 janv. 2019 sur Expedia
3 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 24 nov. 2018 sur Expedia
4 sur 5
par un voyageur de Toronto

Publié le 24 nov. 2018 sur Expedia
Room was clean and recently renovated (everything is brand new from the bathroom to the room furniture). Staff was not as perfect as expected. Breakfast supposed to be buffet, but all the Food Pans (Warmers) were empty, however the staff asked us for anything to prepare, maybe because the hotel was half empty. The location is perfect for shopping.
4 sur 5
par un voyageur

Promenade Zalka stay

Publié le 17 juill. 2018 sur Hotels
We stayed twice for a total of 7 nights during our recent visit to Lebanon. Hotel is nice, centrally located, good service, rooms are very clean and comfortable, service is good, Breakfast restaurant is about average. The Hotel is centrally located but located in a crowded Zalka. Close to downtown Beirut and suburbs. Quick access to the mountains. Traffic in the area is terrible and brutal on autostrade. I will give overall 4 star for the location.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
15 août 2018 par Ramella LG Atallah Yameen,Sales&Marketing Manager, Gestion de l’hôtel
Dear Sir, Good day. We are glad to know that you enjoyed your stay at the hotel. We are looking forward hosting and serving you at PROMENADE HOTEL your Home away from Home. Regards, Ramella LG Atallah Yameen Sales & Marketing Manager
4 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 16 mai 2018 sur Expedia
4 sur 5
Recommandé
pour Tout le monde
par un voyageur de Sydney, Australia

Great hotel, very central area.

Publié le 28 août 2017 sur Expedia
This is my second time staying here, I love this hotel even more now as they are renovating the rooms! I did have a slight issue with a staff member which I won't discuss on social platform that has disheartened me from staying there again though. It would have been nice if the hotel offered some kind of compensation, but they didn't, (and I don't think it should have been up to me to ask) so I am pretty disapointed about that. Some of the staff should also be taught to smile more as they have blunt serious looks on their face and this isn't best practice in hospitality and I did feel uncomfortable at times. Besides that, the hotel is lovely.