Note fondée sur 913 évaluations de clients

Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
4,3 sur 5
86 % des clients le recommandent
4,3 Propreté de la chambre
4,5 Service et personnel
4,3 Confort de la chambre
4,1 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 5 août 2024 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
11 août 2024 par Paul Nassar, Gestion de l’hôtel
Dear Razane,Greetings from Radisson BLU Martinez!A sincere thank you for completing our survey!I was highly enthusiastic while reading your scores particularly since we consider your full satisfaction to be our primary and ultimate quest!I will be looking forward to welcoming you back to infinite perfect stays!Sincerely,
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 25 août 2023 sur Expedia
Very good and Helpful personnel
Commentaires de Gestion de l’hôtel
28 août 2023 par Paul Nassar, Gestion de l’hôtel
Dear Nader,Thank you for giving us the chance to be our guest, thank you for the great feedback you share it with us, i am so happy to see that you had an enjoyable visit and we had been a chance to be memorable moments maker, looking forward to welcome you back in the near future
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 24 juin 2023 sur Expedia
The staff is really nice and helpful !
Commentaires de Gestion de l’hôtel
27 juin 2023 par Paul Nassar, Gestion de l’hôtel
Dear Valued Guest Thank you for your feedback , at Radisson Blu Martinez your satisfaction in our main target looking forward to welcome you back in the near future
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 9 mai 2023 sur Expedia
Merci
Commentaires de Gestion de l’hôtel
10 mai 2023 par Paul Nassar, Gestion de l’hôtel
Dear Mr Join, Thank you for the great feed back , your opinion is very important to us as well as you satisfaction is our priority , looking forward to welcome you back in the near future
5 sur 5
par un voyageur de Paris-La Courneuve

Publié le 24 févr. 2020 sur Expedia
ambiance sereine, un personnel disponible et agréable.Client de longue date, je retrouve dès mon arrivée un service qui reconnaît et apprécie ce fait.Pour le petit-déjeuner,je demande à chaque fois une formule à prix "raisonnable" pour ceux qui veulent du café, du pain beurré et du labneh par exemple (22$ c'est excessif)
Commentaires de Gestion de l’hôtel
25 févr. 2020 par François Galoisy, Gestion de l’hôtel
Dear Joseph, Thank you for sharing your valuable review with us, we appreciate it. We are happy to learn that you enjoyed your stay. I will be looking forward to welcoming you back in Radisson Blu Martinez Hotel, Beirut. Sincerely, François Galoisy
3 sur 5
par un voyageur

Publié le 3 août 2019 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
5 août 2019 par François Galoisy, Gestion de l’hôtel
Dear Sir, Thank you for sharing your valuable rating with us. You truly made my day! I will be looking forward to welcoming you back in Radisson Blu Martinez hotel Beirut. Sincerely, François Galoisy
1 sur 5
par un voyageur

Publié le 16 juin 2019 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
17 juin 2019 par François Galoisy, Gestion de l’hôtel
Dear Sir, Thank your for sharing your valuable rating with us. I am really sorry to learn that you didn't enjoy your stay, nonetheless I will be looking forward to meet you during your next visit as to ensure a stay nothing short than perfect. Sincerely, François Galoisy
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 5 juin 2019 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
10 juin 2019 par François Galoisy, Gestion de l’hôtel
Dear Sir, Thank you for sharing your valuable rating with us. We strive to make every moment matter by being a true host and best partner. We provide meaningful, delightful and inspiring experience for our guests. I will be looking forward to welcoming you back in Radisson Blu Martinez hotel. Sincerely, François Galoisy
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 2 juin 2019 sur Expedia
amabilité du personnel et qualité de l'établissement sont notables. Merci à Nadim et ses collègues à la réception , efficaces et très gentils
Commentaires de Gestion de l’hôtel
3 juin 2019 par François Galoisy, Gestion de l’hôtel
Thank you for sharing your valuable review with us. We strive to make every moment matter by being a true host and best partner. We provide meaningful, delightful and inspiring experience for our guests. I will be looking forward to welcoming you back in Radisson Blu Martinez hotel. Sincerely, François Galoisy
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 3 mai 2019 sur Expedia
Excellent séjour dans cet hôtel où nous descendons régulièrement.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
6 mai 2019 par François Galoisy, Gestion de l’hôtel
Dear Sir, Thank you for sharing your valuable review with us. We strive to make every moment matter by being a true host and best partner. We provide meaningful, delightful and inspiring experience for our guests. I will be looking forward to welcoming you back in Radisson Blu Martinez hotel. Sincerely, François Galoisy