Note fondée sur 34 évaluations de clients
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
4,3 Propreté de la chambre
4,3 Service et personnel
4,3 Confort de la chambre
4,2 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
par un voyageur
Publié le 27 nov. 2018 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
30 nov. 2018 par Stephanie Chebly Reservation Manager, Gestion de l’hôtel
Thank you for your rating, we hope you had a nice stay!
par un voyageur
Publié le 27 févr. 2017 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
13 mars 2017 par Jad, Gestion de l’hôtel
Dear guest, thank you for choosing to stay at Reston Hotel during your visit to Lebanon and for the good rating on Expedia. We hope to welcome you again soon.
par un voyageur
Publié le 17 févr. 2017 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
19 févr. 2017 par General Manager, Gestion de l’hôtel
Dear guest, thank you for choosing to stay at Reston Hotel during your trip to Lebanon and for the excellent rating you gave us.
par un voyageur
Publié le 11 juin 2024 sur Expedia
par un voyageur
Publié le 25 juin 2023 sur Expedia
Very nice hotel at very good price
par un voyageur
Publié le 18 avr. 2023 sur Expedia
Everything was great
par un voyageur
Publié le 4 sept. 2021 sur Expedia
par un voyageur
Publié le 11 août 2021 sur Hotels
Väldigt bra service samt fräscht hotell.
par un voyageur
Publié le 25 nov. 2019 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
29 nov. 2019 par Joe, Gestion de l’hôtel
Dear Mr. Elias,
Thank you for reviewing Reston Hotel.
We are pleased to notice that you had a satisfying stay with us and our services were up to your expectations
If we can do anything to make your next stay even more comfortable please do not hesitate to let us know
Regards,
Guest Relations Department
par un voyageur
Was not happy
Publié le 4 août 2019 sur HotelsGot very bad rooms no balcony or windows, pool is freezing cold in the summer, not being used by guests
Commentaires de Gestion de l’hôtel
5 août 2019 par Reston Hotel Management , Gestion de l’hôtel
Dear Iyad, Thank you for choosing to stay at Reston Hotel.
We are sorry to hear that you faced these kind of problems while staying at our Hotel.
Kindly rest assured that all your comments will be taken into consideration and worked on to be enhanced in the future. We hope to see you again very soon!