Note fondée sur 933 évaluations de clients

Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
4,4 sur 5
92 % des clients le recommandent
4,4 Propreté de la chambre
4,5 Service et personnel
4,4 Confort de la chambre
4,3 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 29 avr. 2024 sur Expedia
Très bien reçu
Commentaires de Gestion de l’hôtel
29 avr. 2024 par Management , Gestion de l’hôtel
Hi Danny,Thank you for your recent stay with us. We are delighted to receive such a high rating. We hope to get many more opportunities to provide our services to you in the near future.
3 sur 5
par un voyageur

Publié le 14 oct. 2023 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
21 oct. 2023 par Management, Gestion de l’hôtel
Hello Jacques,We are sorry to see that your experience did not meet your expectations. Your feedback is important to us and helps us identify areas where we can improve. We would like to sincerely apologize for any inconvenience you encountered during your stay and ensure that your next visit will be more enjoyable and comfortable.
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 5 janv. 2020 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
19 févr. 2020 par Manager, Gestion de l’hôtel
It is wonderful to know that you enjoyed your recent stay at Country Inn & Suites Bel Air/ Aberdeen MD. We sincerely appreciate your feedback and we look forward to welcoming you back soon!
5 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 2 nov. 2019 sur Expedia
4 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 15 janv. 2019 sur Expedia
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 13 janv. 2019 sur Expedia
Excellent rapport qualité prix. Lit confortable salle de bain très propre
4 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 4 janv. 2019 sur Expedia
4 sur 5
par Caroline

Correct pour une halte et déjeuner diversifié

Publié le 11 août 2017 sur Hotels
Correct mais le tapis était encore humide (probablement lavé avant notre arrivée).
3 sur 5
par un voyageur

Publié le 15 sept. 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
16 sept. 2024 par Management , Gestion de l’hôtel
Hi Andrew,Thank you for taking time to complete our online survey. We appreciate your honest evaluation of your stay. We are sorry to hear some aspects of our stay did not meet your expectations. We are committed to improving and delivering the highest level of service to all our guests. We hope to have an opportunity to better serve you in the future.
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 15 sept. 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
16 sept. 2024 par Managment , Gestion de l’hôtel
Hi Stephen,Thank you for your recent stay with us and for the awesome rating! Our team stives to provide exceptional service for all our guest. We hope to see you again in the near future for another enjoyable stay.