Note fondée sur 127 évaluations de clients

Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
4,6 sur 5
4,9 Propreté de la chambre
4,7 Service et personnel
4,7 Confort de la chambre
4,8 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
4 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 25 avr. 2024 sur Expedia
3 sur 5
par un voyageur de BIG LAKE

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 29 oct. 2024
5 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 22 sept. 2024 sur Hotels
5 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 15 sept. 2024 sur Expedia
3 sur 5
par un voyageur

Publié le 11 sept. 2024 sur Expedia
The room and staff were great. I did not like that directions to the hotel were not good. I was told to get off a certain exit ad there was NO signage on 95 or once you got off the highway to direct you to the hotel. Since the hotel was not on the main road, I went by and went way out of my way trying to find it, Very frustrating and then the hotel did not have capability to take a gift card that was given to me thru expedia so I had to use my personal credit card for my stay
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 8 sept. 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
10 sept. 2024 par Patti, Gestion de l’hôtel
Thank you for taking the time to respond to the review!
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 4 sept. 2024 sur Hotels
Hotel was great. Room was clean. Breakfast was not great. Cheryl, the front desk personel was excellent and provided superb customer service. She even kindly removed the charge for the breakfast off my bill. Will definitely return when in the Maryland area.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
10 sept. 2024 par Patti, Gestion de l’hôtel
Thank you for your feedback!
5 sur 5
par un voyageur de Farmington

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 29 août 2024 sur Expedia
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 27 août 2024 sur Expedia
It is similar to most other motels I have stayed at, except the details of service and building appointments have a crispness to them exuding their want to provide good service and a pleasing experience.
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 23 août 2024 sur Expedia
Needs more parking