Note fondée sur 56 évaluations de clients
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
3,5 Propreté de la chambre
3,7 Service et personnel
3,5 Confort de la chambre
3,4 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
par un voyageur
Publié le 8 août 2024 sur Expedia
FALTARIA DESAYUNO A LA HABITACIÓN.
par un voyageur
Publié le 23 juill. 2024 sur Expedia
Close to Plaza de Armas, restaurants and shops.
par un voyageur de Edmonton
Publié le 3 juin 2024 sur Expedia
Nice little quaint hotel, room was super clean and the AC is absolutely amazing.
par un voyageur
Publié le 29 avr. 2024 sur Expedia
The property manager give a Bad times because I requested to provide to Match the lower Prince show on the internet expidia web site because the prices dropped on sunday April 28 2024, she refused to provide a cancellation receipt, she make me wait to allow me i'm the room I paid, I contactes the local police dept to complaint off the abussive behavior off the manager and the police Office requested the manager to either refund My money or allow me to use the room I paid, the manager stated that she can let me stay.
par un voyageur
Publié le 27 avr. 2024 sur Expedia
Location is good, staff was very helpful.
par un voyageur
Publié le 19 avr. 2024 sur Expedia
par un voyageur
Publié le 10 févr. 2024 sur Expedia
par un voyageur
Ubicacion y atencion exelente
Publié le 14 mai 2021 sur HotelsMuy buena atencion y ubicacion previlegiada
Commentaires de Gestion de l’hôtel
14 mai 2021 par TEDY VASQUEZ, Gestion de l’hôtel
Gracias por sus comentarios, esto nos ayuda a seguir trabajando para mejorar nuestros servicios cada dia, que a pezar que el Covid-19, nos ha dejado, un empezar de nuevo, estamos trabajando ahora para lograr nuevamente cumplir con las espectativas de nuestros huespedes, esperamos un pronto retorno
par un voyageur
They won't even know what is Hotels.com
Publié le 29 mars 2021 sur HotelsNo wi fi, poor selection of breakfast. Shower has no hot water and TV has a terrible local cable. A waste of money.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
29 mars 2021 par TEDY, Gestion de l’hôtel
Thank you for your comments, we regret that we did not meet your expectations, unfortunately, the Wi-Fi in our city is not good signal and regarding cable television, it is what we offer and the breakfast we serve is American, however we are working to improve the services that due to the Covid-19 pandemic we have withdrawn
We promise that after these circumstances of Covid-19 we will re-establish some services that we have restricted, such as buffet breakfast and cable by directv
par un voyageur
Publié le 22 févr. 2021 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
15 mars 2021 par Tedy, Gestion de l’hôtel
No tenemos registro