Note fondée sur 71 évaluations de clients

Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
3,6 sur 5
75 % des clients le recommandent
4,0 Propreté de la chambre
4,0 Service et personnel
4,0 Confort de la chambre
3,7 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
2 sur 5
par un voyageur

Publié le 27 juill. 2024 sur Expedia
Really can't say I was impressed with anything.
3 sur 5
par un voyageur de Roswell

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 21 juill. 2024 sur Expedia
3 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 15 juill. 2024 sur Expedia
4 sur 5
par un voyageur de Sugar Land

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 11 juill. 2024 sur Expedia
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 27 juin 2024 sur Expedia
It’s all good
5 sur 5
par un voyageur

Very Clean and Comfortable

Publié le 23 juin 2024 sur Hotels
The room and bathroom were very clean. I liked the big bathroom.
1 sur 5
par un voyageur

If I had to stay there again, I’d stay in my vehic

Publié le 18 mai 2024 sur Hotels
First thing right off the bat I got double charged. Then when we got in the room, the sink wouldn’t drain because the drain plug was rotted and broke. Had to get underneath it and pull the drain up myself. What are the worst days I’ve ever had and I would like a total refund.
1 sur 5
par un voyageur de Belen

Publié le 26 avr. 2024 sur Expedia
Looks like mainly caters to Bnsf employees Dirty run down and front desk didn’t know how to check in a regular customer (non railroad)
3 sur 5
par un voyageur

Publié le 6 avr. 2024 sur Expedia
Room was a little dirty.
3 sur 5
par un voyageur

Publié le 5 avr. 2024 sur Expedia
This was a bare bones operation. It was at the very edge of town with no amenities