Note fondée sur 215 évaluations de clients
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
4,8 Propreté de la chambre
4,8 Service et personnel
4,7 Confort de la chambre
4,8 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
par un voyageur
Publié le 29 mars 2024 sur Hotels
Personnel particulièrement incompétent.
Pas de ventilation ni climatisation dans la chambre avec +23. Réponse - c’est débranché jusqu’à l’été.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
1 avr. 2024 par Senka, Gestion de l’hôtel
Dear Igor, We are very sorry to hear we did not manage to fulfill your expectations. We appreciate your feedback as we strive to improve each day.We wish you all the best.Sincerely,Senka Stevanovic Guest Relations Officer
par un voyageur
Cool
Publié le 13 déc. 2021 sur HotelsChambre correct, restaurant panoramique excellent
Commentaires de Gestion de l’hôtel
10 mai 2023 par Senka, Gestion de l’hôtel
Dear guest, Thank you for staying with us and taking the time to write your review. We wish you all the best and hope to see you soon.Sincerely,Senka Stevanovic Guest Relations Officer
par un voyageur
Publié le 11 févr. 2019 sur Hotels
Très bon hôtel en plein centre.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
15 févr. 2019 par Tanja Bjekovic, Gestion de l’hôtel
Merci d'avoir trouvé le temps de partager vos expériences avec nous. Nous sommes ravis que vous avez choisi notre hôtel et que vous profitiez du sejour. Nous esérons bien d'avoir une nouvelle occasion de vous y accuellir bientôt. Cordialement - Envoy Hotel Team
par Etienne de Paris
Emplacement idéal, bel hotel
Publié le 15 août 2016 sur HotelsHotel idéalement placé au coeur de Belgrade. Les chambres sont modernes et bien équipées. Mention spéciale pour le buffet et le restaurant.
Tous les sites touristiques sont accessibles à pieds.
Beaucoup d'options de sorties/restaurants à proximité.
Personnel sympatique et compétent.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
13 févr. 2019 par Tanja Bjekovic, Front Office Supervisor, Gestion de l’hôtel
Merci d'avoir trouvé le temps de partager vos expériences avec nous. Nous sommes ravis que vous avez choisi notre hôtel et que vous profitiez du sejour. Nous esérons bien d'avoir une nouvelle occasion de vous y accuellir bientôt. Cordialement,
par Michel
Publié le 12 août 2016 sur Hotels
par un voyageur
Publié le 10 oct. 2024 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
11 oct. 2024 par Senka, Gestion de l’hôtel
Dear Michael, Thank you for taking the time to leave us a kind review. We are thrilled to hear you enjoyed all the things Envoy hotel has to offer. We wish you all the best on your future trips and hope one will bring you back to us.Sincerely,Senka S.Guest Relations Officer
par un voyageur
Publié le 8 oct. 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
9 oct. 2024 par Senka, Gestion de l’hôtel
Draga Daniela,Hvala Vam što ste izdvojili vreme da ocenite Vaš boravak u Envoy hotelu. Veliko je zadovoljstvo pročitati da ste uživali u svemu što Envoy hotel pruža. Bila nam je čast ugostiti Vas i nadamo se ponovnom susretu.Sve najbolje!Senka S. Guest Relations Officer
par un voyageur
Grymt läge men finns förbättringspotential
Publié le 29 sept. 2024 sur HotelsMycket bra läge på hotellet. Ingen utsikt alls från rummet men ligger skyddat från vägar med trafik så det är tyst. Lite krångel med servicen men på det hela bra. Frukost bra men lite lite att välja på. Har man inte rum på de högsta tre våningarna ser man absolut ingenting av staden. Bilderna på rummen är bättre än vad de är i verkligheten. Går knappt få varmvatten i duschen på högre våningarna.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
2 oct. 2024 par Senka, Gestion de l’hôtel
Dear Per,Thank you for taking the time to share your feedback. We’re glad to hear you appreciated the hotel’s location and enjoyed the peaceful atmosphere.We apologize for the issues you experienced with service and the breakfast selection, as well as the concerns regarding the room views and hot water. Your comments are valuable and will help us improve.We hope to have the opportunity to welcome you back in the future for a better experience.Best regards,Senka S. Guest Relations Officer
par un voyageur
Publié le 26 sept. 2024 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
2 oct. 2024 par Senka, Gestion de l’hôtel
Dear Ivana, Thank you for taking the time to leave us a review.We wish you all the best and hope you’ll give us another opportunity to provide you with an even better experience in the future!.Kind regards,Senka S.Guest Relations Officer
par un voyageur
Publié le 23 sept. 2024 sur Expedia
The hotel had an amazing location. The staff was kind and helpful. We enjoyed our short stay there.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
2 oct. 2024 par Senka, Gestion de l’hôtel
Dear Nina,Thank you for your lovely review! I’m thrilled to hear that you enjoyed your time at Envoy.Your kind words about our staff mean a lot to us and motivate us to keep striving for excellence. We truly enjoyed your visit and look forward to welcoming you back soon.Warm regards,Senka S.Guest Relations Officer