Note fondée sur 65 évaluations de clients

Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
3,7 sur 5
81 % des clients le recommandent
3,8 Propreté de la chambre
4,0 Service et personnel
3,6 Confort de la chambre
3,6 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
3 sur 5
par Steve Léonard de Mont-Tremblant, Québec

Personnel très gentil!

Publié le 1 déc. 2013 sur Hotels
Petit hôtel sympathique situé sur une colline à quelques 5km du centre-ville. Le personnel est vraiment serviable et sympathique. Déjeuner du matin compris dans le tarif est correct. Dame s'en occupant est très gentille. Arrivé la nuit et tout fut fait rapidement. Au niveau des moins, évidemment, c'est éloigné du centre-ville. Autobus 26 (jour et nuit) arrête à quelques pas cependant. Mon coffre-fort ne fonctionnait pas et personne ne fut capable de régler la situation. Je n'ai pas insisté car il était très petit et que je ne pouvais y mettre ma tablette mais...Aussi, senteurs nauséabondes se dégageaient des drains de la salle de bain ce qui fait que la femme de chambre laissait la fenêtre ouverte...pas chaud en novembre. Aussi pas de rideaux de douche, beaucoup d'eau sur le plancher. Je crois qu'on n'a pas passé de balai ou autre sur le plancher du salon(chambre avec salon et chambre en mezzanine) des 16 jours, seulement 3 fois sur tapis foncé du haut. Quartier pas très beau mais on y trouvait de tout, cependant on devait se débrouiller pour se faire comprendre. Wi-Fi ne fonctionnait pas très bien, pas vraiment fiable, il disparaissait pendant plusieurs heures et revenait... Donc, j'ai apprécié cet hôtel malgré tout, surtout l'amabilité du personnel.
3 sur 5
par un voyageur

Publié le 29 juin 2023 sur Expedia
Bar handles of stairs weren't steady, fridge didn't work, toilet flush button was gone, and its lid was broken. AC made noises that would wake me up. I really liked the idea of the room, but it seemed like everything was too old.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
29 juin 2023 par Anđela Mihailović, Gestion de l’hôtel
Dear guest, we are sorry for little problems that came up.Our house master would fix that if you told us about it.Thank you for the rewiev. Best Regards,
1 sur 5
par un voyageur

Publié le 24 avr. 2023
This was a huge mistake but unfortunately the only property in the area that would accept pets. When it comes to service, it was nonexistent & furthermore, our passports were withheld on the pretext that we had to pay an extra fee (which was not explained to us at all since staff do not speak anything but Serbian) to compensate for this. I'm pretty sure this is illegal practice anywhere in the world because passports are the property of the government issuing them & not the people carrying them. Again, would strongly not recommend as it is overpriced & you will get no value for your money. The breakfast choices are boiled eggs & sandwiches. TV & internet do not work. The location is very bad with no restaurants or stores nearby. Just take your business elsewhere.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
24 mai 2023 par Mirjana Jovanović, Gestion de l’hôtel
Dear Sir/Madam,We are sorry that you got such an impression for a short stay in our hotel.You left your passports in order for us to register you and they were returned properly after registration. Additional fees are tourist taxes,prescribed by law. The staff gets along and does their job conscientiously. The breakfast is varied. TV and internet work ( you didn't manage to set it up and you didn't ask for help). Next to the hotel there is a cafe, a pizzeria, a pharmacy, a store 2 minutes away. Your pet damaged the heater in the room, we didn't tell you anything about it. Your pet damaged the floor, we didn't tell you anything. You had no objections when you left. Best regards, Mirjana Jovanović.
4 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 12 sept. 2022 sur Expedia
5 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 28 août 2022 sur Hotels
4 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 2 mai 2022 sur Hotels
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 6 déc. 2021 sur Expedia
i forgot the key they dont have a spare no slipper and tissues and shampo it should 2 star hotel.
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 3 juill. 2021 sur Expedia
The staff were excellent and very helpful. They provided us with every help we requested.
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 2 juill. 2021 sur Expedia
We were 3 friends who lived in the property for 3 days and it was great. Andrea was a great receptionist who helped us find transportation to downtown city central. Even though the property doesn't serve any food we didn't have any issue as there were few food outlets right beside the property. The room was clean and honestly, we didn't expect much considering the price that we were paying.
1 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 4 nov. 2020 sur Hotels