Note fondée sur 158 évaluations de clients

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3,9 sur 5
85 % des clients le recommandent
4,1 Propreté de la chambre
4,2 Service et personnel
3,8 Confort de la chambre
3,8 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
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1 sur 5
par un voyageur

Publié le 30 mars 2023 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
20 avr. 2023 par Linda, Gestion de l’hôtel
Hello Georges, thank you for your review. But as far as we can remember you were a no show. You had booked for 1 night, but you never check in. So if you never check in, how could have you rate us? But again thank you for choosing us. We will continue to do our best for the future guests.
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 19 févr. 2023 sur Expedia
Bon rapport qualité prix
Commentaires de Gestion de l’hôtel
19 févr. 2023 par Julia, Gestion de l’hôtel
Thank you Jacques. Looking forward to see you again, and can chat a little more this time :-)
3 sur 5
par un voyageur

Publié le 29 janv. 2023 sur Expedia
I'm going to start by the good things : there was hot water, good pressure, the bed was comfy, it was a calm neighborhood, and the older lady which I think was the owner seems to be really nice. The bad points : there was NO SHEET in the bed, just one to cover the mattress, and then you had a little bed cover, and that's it. They let the AC turning all night long with 18°C (yes, really ecological). And the lady in the reception on the morning ... Honestly, if you don't like contact with customer, just find another job. I feel like I was annoying her so much, from the beggining to the end that i saw her in the checkout. A smile or a nice word don't kill. If you have the choice, don't pick up this hostel. For the price, you can find better.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
29 janv. 2023 par Jewel, Gestion de l’hôtel
Estelle: Thank you very much for your input. We are very sorry for the service you had gotten. As for the sheet, you could have ask for it, or if you needs extra blanket. As for the receptionist, she had left, she no longer working with us anymore. We are sorry that you had such unpleasant experience. We are sorry and again thank you for choosing us. It was our pleasure to have you.
3 sur 5
par un voyageur

Publié le 14 déc. 2022 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
15 déc. 2022 par Jewel, Gestion de l’hôtel
Thank you!
5 sur 5
par un voyageur

Juste ce qu'il faut

Publié le 7 mars 2022 sur Hotels
Super séjour Personnel très sympathique et accueillant
Commentaires de Gestion de l’hôtel
9 mars 2022 par Jewel, Gestion de l’hôtel
Justine, Thank you very much. It was our pleasure to have you!
5 sur 5
par un voyageur

well done buddy

Publié le 20 févr. 2020 sur Hotels
well, lewis & julia are the best host (top3) we have seen so far. breakfast & dinner are fantastic. incredible cook for an English man :);))) we'll be back there, no doubt
Commentaires de Gestion de l’hôtel
24 févr. 2020 par Jewel, Gestion de l’hôtel
Thank you very much. It was our pleasure to have served you both. See you soon!
4 sur 5
par un voyageur

Loin du centre-ville, mais proche de vos besoins

Publié le 28 août 2019 sur Hotels
Bon choix pour un court séjour. Un peu à l'extérieur mais le coût d'un taxi en ville est raisonnable.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
30 août 2019 par Jewel, Gestion de l’hôtel
Thank you very much for your kind comment. We will continue to do our best for our future guests.
2 sur 5
par un voyageur de Cannes

Hôtel Red Hut Inn Belize

Publié le 3 févr. 2018 sur Expedia
Pour : Internet et la possibilité de préparer ses repas.
Contre : L'ameublement et le caractère de la propriétaire. Mais pour ce dernier point il n'y a pas grand'chose à faire. De même que de nombreux chiens qui aboi
Emplacement : Un quartier de villa résidentiel, il n'y a rien à voir à proximité.
Bonjour, Il semblerai que je n'ai pas de chance en faisant mes réservations par Expédia. Tout d'abord, la propriétaire a oublié de m'envoyer la navette, j'ai failli subir l'arnaque des taxis de l'aéroport. Finalement, c'est un employé de l'aéroport qui a téléphoné à l'hôtel pour résoudre le problème (Grand merci à lui). Conclusion, en arrivant la propriétaire, pour s'excuser, me donne une chambre avec salle d'eau et WC, sinon, c'était sur la palier. (Merci à Expédia). A n'importe quelle demande, la propriétaire répond non... Pas de table de chevet ni lampe, meublé très sommairement avec du ''mobilier'' en tissus. Une toute petite table de 50x70 cm. Seul avantage, internet convenable et la possibilité de préparer ses repas dans un coin cuisine bien équipé, ce qui pour moi est important. Pourrait être recommandé pour ses deux raisons, sinon à fuir, d'ailleurs je ne suis resté que les deux jours qui avaient été réservés. D'autre part, suite à mes réclamations concernant l'hôtel à Bonaire, Expédia, à titre de geste commercial, m'a attribué un avoir de 40€, hélas malgré les explications, il m'a été impossible d'en bénéficier. Merci pour le retour. André BAUDUIN
Commentaires de Gestion de l’hôtel
7 févr. 2018 par Manager, Gestion de l’hôtel
Hello MR. Andre Bauduin. We apologizes for the tardy pick up at the airport, and we only have 1 shuttle service, and sometimes there are other customers, who needs to go on the opposite direction and had also explained that the highway is under repair so it creates a traffic going into town. But regardless upon your arrival, we still upgraded you for free to a standard suite, when you booked a economy room with shared bath, so we upgraded you to a private suite as a token of our apology, that is a value of $40US compare to what you had booked. And then you do not speak much of English and we had tried to explained to you that what is near that is walking distance for you to visit. Which the nice walk along water front with park and the famous Belize sign is just 20 mins walk away, upon your arrival, we gave you a map of the city and told you how to catch the bus to get into the city, since you had already mentioned you wanted to be cheap, and you dont have much money and we told you how to get to town on your own by catching the bus. And then even the next day there were a tour that was leaving for the Maya Ruin and we asked you if you like to join the group since its a group rate, you said no, you dont want to go anywhere. So how can you say there is nothing to do when you do not want to do anything? You stayed for 2 days and all you did was staying in the room. Every moment when the staff sees you always polite to ask you if you need anything and if everything is ok? You just said it, it is not expedia's fault, what you paid is what you get. Please do not use this as excuse, many of time, old folks are predictors, they book hotels and then complained to the hotel and if they do not get a free stay of course they go to where they booked it from and gets money back, as you had mentioned here you complained to Expedia and they give you credit.
4 sur 5
Recommandé
pour Événement personnel
par un voyageur

Publié le 19 janv. 2018 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
22 janv. 2018 par Julia, Gestion de l’hôtel
Thank you Severine.It was our pleasure to have you!
2 sur 5
par un voyageur de Woodbridge

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 15 août 2024 sur Expedia