Note fondée sur 122 évaluations de clients
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
4,9 Propreté de la chambre
4,9 Service et personnel
4,7 Confort de la chambre
4,8 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
par un voyageur
Publié le 22 sept. 2024 sur Expedia
Great room, soaking tub even better! Amazing hosts & breakfast.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
28 oct. 2024 par Nancy, Gestion de l’hôtel
Thank you so much for the kind words, Laurie. Hope the tub added a special touch of indulgence to your stay!
par un voyageur de Camp Hill
Publié le 22 sept. 2024 sur Expedia
Fantastic stay! Nancy the owner is a wealth of knowledge and information and wonderful host!
par un voyageur
Publié le 5 sept. 2024 sur Expedia
Room was so comfy and nicely decorated. The staff were super nice and helpful. Breakfast was spectacular!
par un voyageur
Publié le 12 août 2024 sur Expedia
Hadn't stayed at a B&B before - interesting experience. Loved the historical flavor and the interaction with Nancy (the amazingly interesting hostess). Breakfast all good - very fresh and tasty
Commentaires de Gestion de l’hôtel
12 août 2024 par nancy, Gestion de l’hôtel
Thanks for taking time to post a review, Lawerence. I hope your experience will encourage you to stay at a bed and breakfast again. Please let us know what we could have done to make your experience a 5
par un voyageur
Publié le 13 juin 2024 sur Expedia
The Queen is a lovely property, and Nancy is a lovely, generous hostess. The surroundings are gorgeous, and the breakfast is delicious every time.
par un voyageur
Publié le 23 mai 2024 sur Hotels
par un voyageur
Publié le 12 mai 2024 sur Hotels
par un voyageur
Publié le 8 avr. 2024 sur Hotels
par un voyageur
Publié le 22 janv. 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
22 janv. 2024 par Nancy, Gestion de l’hôtel
We will give you a 10, too, Nick . You were a great guest. Hope you will be back in March to celebrate your birthday.
par un voyageur
Publié le 14 janv. 2024 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
22 janv. 2024 par Nancy, Gestion de l’hôtel
thanks, Steven, for taking time to post a review. We are looking forward to seeing you again.