Note fondée sur 923 évaluations de clients

Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
4,1 sur 5
84 % des clients le recommandent
4,4 Propreté de la chambre
4,4 Service et personnel
4,3 Confort de la chambre
4,2 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
4 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 13 avr. 2017 sur Hotels
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 2 nov. 2024
Commentaires de Gestion de l’hôtel
3 nov. 2024 par Dana W., General Manager, Gestion de l’hôtel
Thank you so much for staying with us!
5 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 6 août 2024 sur Expedia
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 6 août 2024 sur Expedia
I loved the fact that for dog owners there was easy access to doorways. A bit more grass would be nice but myvweek stay was easy,convenient, and very pleasant. The rooms are remarkable and I really love the flooring. The beds are extremely comfortable. I would stay here again and again. It would be nice to have a continental breakfast on occasion.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
6 août 2024 par Dana Weber, General Manager, Gestion de l’hôtel
Thank you for staying with us!
2 sur 5
par un voyageur

Meh!

Publié le 4 août 2024 sur Hotels
Sticky floors; unpleasant odor in bathroom. Mediocre service in the two restaurants.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
6 août 2024 par Dana Weber, General Manager, Gestion de l’hôtel
Thank you for staying with us. We are disappointed that you did not have a good experience. We will share this with the team and improve.
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 4 août 2024 sur Expedia
Our room was clean, beds were comfortable. The property is located in a nice part of Bellingham and is close to grocery stores and other conveniences. The pool area is aged and the hot tub had paint chips floating in it both times we used it, so that could use improvement.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
6 août 2024 par Dana Weber, General Manager, Gestion de l’hôtel
Thank you for staying with us. We are glad you mostly enjoyed your stay, but disappointed about your experience at the pool. We will get this corrected ASAP.
4 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 30 juill. 2024 sur Hotels
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 28 juill. 2024 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
7 oct. 2024 par Dana Weber, General Manager, Gestion de l’hôtel
Thank you for staying with us!
5 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 26 juill. 2024 sur Hotels
5 sur 5
par un voyageur de kirkland

Publié le 22 juill. 2024 sur Expedia
Nice place just don't let me the cold laminate floor
Commentaires de Gestion de l’hôtel
25 juill. 2024 par Dana Weber, General Manager, Gestion de l’hôtel
Thank you for staying with us and sharing your experience!