Note fondée sur 934 évaluations de clients
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
4,4 Propreté de la chambre
4,4 Service et personnel
4,3 Confort de la chambre
4,2 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
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par un voyageur
Publié le 13 avr. 2017 sur Hotels
par un voyageur
Publié le 2 nov. 2024
Commentaires de Gestion de l’hôtel
3 nov. 2024 par Dana W., General Manager, Gestion de l’hôtel
Thank you so much for staying with us!
par un voyageur
Publié le 19 sept. 2024 sur Expedia
Staff was friendly. The hot tub has peeling paint that floats in the water and looks awful. That really needs to be repaired ASAP. We did not eat at the hotel so can’t review the food but breakfast is not included in the room. If not a Marriott member, you are expected to log into your own Netflix and YouTube accounts and no free WiFi was disappointing. The lobby renovations look nice so I hope further repairs will be done to the place.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
7 oct. 2024 par Dana Weber, General Manager, Gestion de l’hôtel
Thank you for staying with us! The paint issues in the pool area will be repaired later this month. We apologize for that occurring.
par un voyageur
Publié le 18 sept. 2024 sur Expedia
Easy check in
Commentaires de Gestion de l’hôtel
7 oct. 2024 par Dana Weber, General Manager, Gestion de l’hôtel
Thank you for staying with us!
par un voyageur
Publié le 11 sept. 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
7 oct. 2024 par Dana Weber, General Manager, Gestion de l’hôtel
Thank you for staying with us!
par un voyageur
Publié le 10 sept. 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
7 oct. 2024 par Dana Weber, General Manager, Gestion de l’hôtel
Thank you for staying with us!
par un voyageur
Publié le 8 sept. 2024 sur Expedia
I rated Four points a 3 based on price. It was nice, we weren’t unhappy but given the price we paid, it was poor value. In a follow up trip we stayed at the hotel across the street for $75 Canadian cheaper a night
Commentaires de Gestion de l’hôtel
7 oct. 2024 par Dana Weber, General Manager, Gestion de l’hôtel
We apologize if you didn't feel you got the value you expected for the price paid. We will discuss this as a team to fix.
par un voyageur
Publié le 6 sept. 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
7 oct. 2024 par Dana Weber, General Manager, Gestion de l’hôtel
Thank you for staying with us!
par un voyageur
Publié le 5 sept. 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
7 oct. 2024 par Dana Weber, General Manager, Gestion de l’hôtel
Thank you for staying with us!
par un voyageur
Publié le 5 sept. 2024 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
7 oct. 2024 par Dana Weber, General Manager, Gestion de l’hôtel
Thank you for staying with us!