Note fondée sur 1 025 évaluations de clients
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
4,8 Propreté de la chambre
4,8 Service et personnel
4,7 Confort de la chambre
4,7 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
par un voyageur
Publié le 4 nov. 2024
Commentaires de Gestion de l’hôtel
4 nov. 2024 par Rae, Gestion de l’hôtel
Thank you for your 4 out of 5 review!
par un voyageur de COBBLE HILL
Publié le 27 sept. 2024
Commentaires de Gestion de l’hôtel
27 sept. 2024 par Kevin (GM), Gestion de l’hôtel
Greetings Stanley,Thanks for staying with us and leaving a great review! We hope to welcome you back again soon!
par un voyageur de TITUSVILLE
Publié le 9 sept. 2024
Friendly staff, clean rooms. We had a great stay!
Commentaires de Gestion de l’hôtel
10 sept. 2024 par Kevin (GM), Gestion de l’hôtel
Greetings Thomas,Thanks for staying with us - we surely appreciate your business and hope to welcome you back again soon!
par un voyageur
Publié le 9 août 2024 sur Expedia
Loved it
Commentaires de Gestion de l’hôtel
13 août 2024 par Kevin (GM), Gestion de l’hôtel
Greetings Kori,Thanks so much for staying with us and leaving us a great review! We hope to have the opportunity to host you again in soon!
par un voyageur
Publié le 8 août 2024 sur Expedia
The pool was very small, not a space to swim perse. Room and bathroom nice and spacey. Full fridge and kitchen space a bonus. Buffet in morning is good.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
8 août 2024 par Kevin (GM), Gestion de l’hôtel
Greetings Christine,Thank you so much for staying with us and for leaving a review with feedback. We hope to welcome you back again on your next Bellingham visit.
par un voyageur
Delightful complimentary breakfast!
Publié le 5 août 2024 sur HotelsI asked in advance for non-feather pillows and they were on the bed when I got there. Staff personable and responsive, complimentary happy hour food very high quality, the complimentary breakfast a delight!
Commentaires de Gestion de l’hôtel
5 août 2024 par Kevin (GM), Gestion de l’hôtel
Greetings Malcolm,Thanks so much for staying with us and for taking the time to write us a review! We all hope to welcome you again soon.
par un voyageur de Salt Lake City
Publié le 3 août 2024 sur Expedia
The hotel staff was above and beyond. The real problem is Expedia itself. I have an issue that came to light during the check-in process. I have been unable to reach a human being and the “AI” bots aren’t able to navigate the issue. I am in hope this will prompt a call from a human in customer service. Thanks for the consideration !
Commentaires de Gestion de l’hôtel
5 août 2024 par Kevin (GM), Gestion de l’hôtel
Greetings Scott,Thank you so much for staying with us, for taking the time to leave us a great review, and for including feedback about your booking experience. We all hope to welcome you back again soon!
par un voyageur
Publié le 3 août 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
5 août 2024 par Kevin (GM), Gestion de l’hôtel
Greetings,Thank you so much for staying with us and for taking the time to leave us a great review. We all hope to welcome you back again soon!
par un voyageur
Publié le 2 août 2024 sur Expedia
It was good overall
Commentaires de Gestion de l’hôtel
5 août 2024 par Kevin (GM), Gestion de l’hôtel
Greetings Kuljeet,Thank you so much for staying with us and for taking the time to leave us a great review. We all hope to welcome you back again soon!
par un voyageur
Publié le 29 juill. 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
31 juill. 2024 par Kevin (GM), Gestion de l’hôtel
Greetings Lori,Thanks so much for staying with us and for taking the time to leave us a great review. We hope to welcome you again soon!