Note fondée sur 884 évaluations de clients

Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
3,4 sur 5
78 % des clients le recommandent
3,6 Propreté de la chambre
3,6 Service et personnel
3,6 Confort de la chambre
3,3 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 23 févr. 2024 sur Expedia
Très bieb
Commentaires de Gestion de l’hôtel
25 févr. 2024 par JR, Gestion de l’hôtel
Thank you for staying with us!
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 3 juill. 2023 sur Expedia
We Could not use the pool. That’s why I did not like
4 sur 5
par Laurence de quebec canada

l hotel était corecte mais les murs était trop fin

Publié le 28 juill. 2015 sur Hotels
Attention le métro est très cher et à deux je pense qui vaut mieux prendre sa voiture et ce stationner à Washington (14$aller retour +6$ parking metro)
5 sur 5
par un voyageur de Rehoboth Beach

Publié le 19 sept. 2024 sur Expedia
Buen servicio, excelente atención en especial de parte de Francisco el chico del front desk, es muy amable, y servicial por tal razon siempre volveria alli
5 sur 5
par un voyageur de Rehoboth Beach

Publié le 13 sept. 2024 sur Expedia
El staff es mu eficiente y Francisco de Front desk siempre nos recibe con mucha amabilidad hace el check in super facil y sobre todo siempre tiene una sonrisa para todos
Commentaires de Gestion de l’hôtel
16 sept. 2024 par General Manager , Gestion de l’hôtel
Dear Katy,Thank you for your wonderful review! We're thrilled to hear that Francisco and our team made your stay enjoyable with their efficient service and warm hospitality. We look forward to welcoming you back!Sincerely, Maulik Patel General Manager
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 11 sept. 2024 sur Expedia
The housekeeper never clean out the bathroom and the two days I was there only put two towels for two days
Commentaires de Gestion de l’hôtel
13 sept. 2024 par General Manager , Gestion de l’hôtel
Dear Reinaldo,Thank you for your feedback. We regret that the housekeeping service during your stay did not meet your expectations. We will use your comments to improve our procedures and ensure a more consistent and satisfactory experience for all our guests. We hope you will consider staying with us again in the future.Sincerely, Maulik Patel General Manager
1 sur 5
par un voyageur

Publié le 9 sept. 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
11 sept. 2024 par General Manager , Gestion de l’hôtel
Dear Sharron,Thank you for your stay; however, the 2-star rating is disappointing. Please tell us what made you unhappy so that we can address it. We care about your satisfaction. Sincerely, Maulik Patel General Manager
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 9 sept. 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
11 sept. 2024 par General Manager , Gestion de l’hôtel
Dear Steven M,Thank you for your positive review! We are delighted to hear that you had such a great experience here and that you would rate us 10 out of 10 stars. We strive to provide the best service and accommodations for our guests, and it is great to hear that we succeeded in doing so for you. We hope you will come back and stay with us again soon. Sincerely, Maulik Patel General Manager
5 sur 5
par un voyageur de Philadelphia

Publié le 7 sept. 2024 sur Expedia
Nice
Commentaires de Gestion de l’hôtel
9 sept. 2024 par General Manager , Gestion de l’hôtel
Dear Veronica,Thank you for the 5/5 rating! We're glad you had a nice stay. We hope to see you again soon!Sincerely, Maulik Patel General Manager
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 7 sept. 2024 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
7 sept. 2024 par General Manager , Gestion de l’hôtel
Dear Mahdiford,I want to thank you for sharing such encouraging feedback by giving it a 5-star rating. Your appreciation motivates us to strive harder to provide the best services and excel in what we do. Providing great hospitality is our goal and something we take great pride in. We look forward to serving you again.Sincerely, Maulik Patel General Manager