Note fondée sur 951 évaluations de clients

Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
3,6 sur 5
77 % des clients le recommandent
3,7 Propreté de la chambre
3,8 Service et personnel
3,8 Confort de la chambre
3,5 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
1 sur 5
par un voyageur

Publié le 29 juill. 2022 sur Expedia
WoW par quoi commencer!!! Emplacement bien, a 3 min de la 95 L’arrivée s’est bien passé, personnel parfait, le hall d’entrée de l’hôtel était propre et beau mais ensuite tout se dégrade. L’assesseur, 1 sur 3 fonctionnaient mais en piteux état, la piscine extérieur est vide et répugnante. Pas de glaces aux étages à part au 9e les machines ne fonctionnent pas et pas de frigo non plus dans la chambre, il y avait des cheveux dans la douche de quelqu’un d’autre, le tapis est dégueulasse les lampes aussi et dans l’air climatisé il y avait une enveloppe de café!!! J’ai jamais couché dans un hôtel pareil Vraiment trop cher J’aurais dû porter attention aux autres commentaires avant de réserver. Manque énormément d’amour. (Ancien Sheraton) J’ai pris des photos de tout ça mais il n’y a pas d’endroit sur Expédia pour les insérer. Allez ailleurs
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 21 avr. 2019 sur Expedia
Bien situé à la sortie de l'autoroute. Propre et bon accueil.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
22 avr. 2019 par General Manager, Gestion de l’hôtel
We were happy to provide you with a clean, convenient place to stay in the area. It's great to see that you enjoyed your visit. The next time you're in the area, we'd be happy to host you again at Sheraton College Park North!
5 sur 5
Recommandé
pour Escapade avec des amis
par un voyageur

Publié le 23 mars 2018 sur Hotels
L'accueil du personnel parfait
Commentaires de Gestion de l’hôtel
23 mars 2018 par AnthonyGM, Gestion de l’hôtel
Moussa, Thank you for the high marks and wonderful that we engaged you at the level we all expect and enjoyed serving your during your travel. be Well AnthonyGM
1 sur 5
par un voyageur

Publié le 27 nov. 2023 sur Expedia
Hotel was closed for renovations after driving 11hours to get there
1 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 8 oct. 2023 sur Hotels
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 8 mars 2023 sur Expedia
-
2 sur 5
par un voyageur

Publié le 22 déc. 2022 sur Expedia
We reserved a 1King room advertised as an executive room but when we checked into the hotel and went to our room, it was not the room that we selected on line. He asked the receptionist to change our room to the room that we selected & paid for but we were not accommodated. We were traveling from out of town so changing hotels wasn’t a option for us.
1 sur 5
par un voyageur

Publié le 20 déc. 2022 sur Expedia
The wait to check-in was over an hour due to systems being down. The lobby was beautiful until I walked to the elevator. One elevator was down. The wall paper on the walls in the hallways was coming off the walls. The room was terrible. The sheets had stains on them and the television wasn’t working well. The bathroom was old and needed to be renovated. The pictures made this hotel look nice but in person it’s horrible. Don’t stay unless it’s a quick trip.
1 sur 5
par un voyageur

Publié le 18 déc. 2022 sur Expedia
We arrived for a 300pm checkin. We had a wedding next door at 400. There was two people at the counter and two people checking in and we waited 50 minutes to be helped. I still had to get dressed for the wedding so I got dressed in the bathroom lobby and went to the Marriott next door.
3 sur 5
par un voyageur

I’d give this hotel a 2.5

Publié le 12 déc. 2022 sur Hotels
The gym was unlocked, open, with dirty restroom (no toilet paper) and soiled toilet…no paper towels - no towels; facing a partially covered empty pool with dirty patio…the breakfast was closed off by dinner chairs and definitely not worth $20!!! The cook/waiter was playing video games at such a loud pitch - it was a really dark environment and paper plates! The room was aged but the beds and linens seemed clean and were cozy…our heat worked well and the water was warm - all very pleasurable and needed for good rest. No microwaves in the room. There was only one in the lobby and the night shift desk worker did not make it easy for us to use with condescending tones (my daughter is a swimmer and needed to warm up breakfast)…the 2 elevators that work were very run down and had duct tape holding the floor lights in place - the third was out of order. The nice part was the allowance of an early check in and late check out - super needed for my busy swimmer