Note fondée sur 141 évaluations de clients

Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
4,3 sur 5
84 % des clients le recommandent
4,4 Propreté de la chambre
4,4 Service et personnel
4,3 Confort de la chambre
4,2 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 24 févr. 2022 sur Hotels
Tout était très bien !
4 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 9 janv. 2022 sur Hotels
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 24 mars 2020 sur Hotels
TOUT AU TOP saudf depart avance de 2 jours suite au coronavirus hotel ferme
4 sur 5
Recommandé
pour Tout le monde
par un voyageur de belgique

Hôtel en bord de plage, hygiène remarquable

Publié le 3 juill. 2016 sur Expedia
Bon rapport qualité prix, très propre, déjeuner simple mais bon, dommage peu d'expérience en langue française.
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 31 mars 2024 sur Expedia
Aangenaam hotel aan het strand en dicht bij winkels,restaurants en de mooie haven van Benalmadena. Lekker ontbijt en dinner in buffetvorm. Wij verbleven in een kamer met zeezicht die heel ruim was, met een groot terras en goede bedden.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
1 avr. 2024 par Guest Service Manager, Gestion de l’hôtel
Dear Marleen, Thank you for your review! We're delighted to hear that you enjoyed your stay with us and found our hotel pleasant. We are also glad you liked our delicious buffet breakfast and dinner. We hope to welcome you back for another enjoyable stay in the future. Warm regards,
5 sur 5
par un voyageur

Noisy floor boards.

Publié le 31 mars 2024 sur Hotels
First class service only thing to dislike was the badly installed flooring in rooms which were really noisy to walk over transmitting noise to other rooms.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
1 avr. 2024 par Guest Service Manager, Gestion de l’hôtel
Dear Christine,Thank you for sharing your feedback with us. We are delighted to hear that you received first-class service during your stay.We apologize for any inconvenience caused by the noisy floorboards in your room. Please rest assured that we will address this matter with our maintenance team to ensure a more peaceful environment for our guests in the future.We appreciate your valuable input and hope to welcome you back for an improved experience on your next visit.Warm regards,Guest Service Manager
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 27 mars 2024 sur Hotels
This was our second stay in the riviera its a wonderful hotel .The view from our room was amazing .we were half board the choice of food is excellent and staff are so friendly. We are booked to go back late September i cant wait
Commentaires de Gestion de l’hôtel
28 mars 2024 par Guest Service Manager, Gestion de l’hôtel
Hello Simon,Thanks very much for your excellent review. We look forward to welcoming you back in the near future. Kindest regards, Guest Service Manager
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 15 mars 2024 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
28 mars 2024 par Guest Service Manager, Gestion de l’hôtel
Thank you very much, David.
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 8 mars 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
28 mars 2024 par Guest Service Manager, Gestion de l’hôtel
Hello Anders Peter,Thanks so much for your excellent rating.
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 21 janv. 2024 sur Hotels
Ääni eristys erinomaisen huono. Huoneet kuluneet, kaipaavat laittoa.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
24 janv. 2024 par Guest Service Manager, Gestion de l’hôtel
Dear Pentii:Thank you very much for leaving your opinion. The opinion of our clients is very important to know in which points we can continue improving. We hope to see you soon, Guest Service Manager