Note fondée sur 48 évaluations de clients

Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
4,1 sur 5
100 % des clients le recommandent
4,2 Propreté de la chambre
4,3 Service et personnel
4,4 Confort de la chambre
4,2 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 14 août 2024 sur Expedia
Nice clean room with really nice breakfast. And very kind staff.
1 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 29 juill. 2024 sur Hotels
4 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 21 juin 2024 sur Expedia
5 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 28 janv. 2024 sur Hotels
5 sur 5
par un voyageur

Good Hotel Stay for business

Publié le 7 sept. 2023 sur Hotels
My stay was great. I especially appreciated Avi Rathi for his helpfulness with all questions I had during my stay. The bed was a bit hard and the chair in my room was stained. Otherwise, everyone and everyting was great!
1 sur 5
par un voyageur

Publié le 8 juill. 2023 sur Expedia
Marriott is losing its customer centricity, it seems to be a global phenomenon. It has become a common observation. I have had better experiences with other hotel chains atleast in this year.
3 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 11 avr. 2023 sur Hotels
4 sur 5
par un voyageur

Overall was good

Publié le 20 janv. 2023 sur Hotels
The overall experience is very good, but there are certain things in room like the bathing facilities can be improved. They does not seems to be up to Marriott standard. The price is also little expense compared to the facilities what they have there
5 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 28 sept. 2022 sur Expedia
1 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 9 sept. 2022 sur Expedia