Note fondée sur 162 évaluations de clients

Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
3,7 sur 5
84 % des clients le recommandent
4,1 Propreté de la chambre
3,9 Service et personnel
3,7 Confort de la chambre
3,8 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
4 sur 5
par un voyageur de CHERRY HILL

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 14 juill. 2024
5 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 28 juin 2024 sur Hotels
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 19 janv. 2024 sur Hotels
Nice comfortable stay at this property during my business trip. Professional n helpful staff.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
12 févr. 2024 par Manoj, Gestion de l’hôtel
Dear Mr Prakash, We very much appreciate your comments regarding your stay at the Ibis. It is always a pleasure to receive positive feedback. I will share your comments with our team. I am sure that this feedback will serve as an encouragement to all of our staff as we strive to continuously improve the quality of our services. Thank you again for sharing your experience, and we hope your next visit will be as pleasant as the previous one. Sincerely, Bharat GUPTA Operations Manager
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 13 déc. 2023 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
28 déc. 2023 par Manoj, Gestion de l’hôtel
Thanks for staying with us. We appreciate your feedback!
5 sur 5
par un voyageur de Morris

Publié le 3 nov. 2023 sur Expedia
Very helpful staff! Nice exercise room, very good meals.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
28 déc. 2023 par Manoj, Gestion de l’hôtel
Thanks for staying with us. We appreciate your feedback!
5 sur 5
par un voyageur de Morris

Publié le 2 nov. 2023 sur Expedia
Hotel staff is VERY helpful. Also accommodated me on a billing issue that wasn't their problem but my own, but still helped me out. Breakfast buffet is well worth the price. I also got the half-board and used it one night of my three: you choose items from a five course meal and it was excellent food.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
28 déc. 2023 par Manoj, Gestion de l’hôtel
Thanks for staying with us. We appreciate your feedback!
5 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 27 sept. 2023 sur Hotels
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 1 août 2023 sur Expedia
Good propert
5 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 10 janv. 2023 sur Expedia
1 sur 5
par un voyageur

Publié le 15 nov. 2022 sur Expedia
nothing special
Commentaires de Gestion de l’hôtel
1 déc. 2022 par Manivannan RAJENDRAN , Gestion de l’hôtel
Hi Mr. Joseph, Thank you for taking the time to tell us about your experience at Ibis Bengaluru Hosur Road. I am sorry that your experience did not meet your expectations; please allow me to express my sincerest apologies.At Ibis, we strive to provide a superior service experience for every customer; therefore your feedback is very important to us. Please rest assured that we are taking the appropriate measures to address the problem and prevent future occurrence.We appreciate your sharing your concerns, and it is our hope that you will give us the opportunity to better serve you in the near future.