Note fondée sur 47 évaluations de clients

Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
3,6 sur 5
100 % des clients le recommandent
3,7 Propreté de la chambre
3,9 Service et personnel
3,8 Confort de la chambre
3,6 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
3 sur 5
par un voyageur

Publié le 12 janv. 2019 sur Hotels
A decent hotel in a very bad location (industrial noises, etc...)
Commentaires de Gestion de l’hôtel
14 janv. 2019 par Freddy Dass, Gestion de l’hôtel
Dear Stephane, Greetings and thank you for choosing to stay at our hotel. We strive hard to provide high levels of comfort & service in all departments of the hotel and we thank you for your appreciation & we regret that we are not able to make much of a difference in the neighborhood & we are constantly trying to share our corporate social responsibility. to raise the standards. Kind Regards
3 sur 5
par Veillé de France

Le juste prix

Publié le 6 janv. 2014 sur Hotels
Prix de la chambre réduit, donc qualité globale correspondante. Malgré tout entretenu, un personnel à l'écoute, le restaurant est principalement fait pour les palais locaux (spicy). Situation trés bonne pour qui veut visiter les musées, temples, et autres.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
30 janv. 2016 par Freddy Domnic Dass, Gestion de l’hôtel
Cher Veillé, Salutations et merci d'avoir choisi de rester à l'Hôtel Springs Hotel and Spa, Bangalore, Inde. Nous sommes heureux de savoir que votre séjour était agréable et apprécié l'hôtel, l'emplacement et surroudings. Au nom de mon équipe, nous sommes impatients de vous accueillir à nouveau. Cordialement
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 19 févr. 2024 sur Expedia
Service
Commentaires de Gestion de l’hôtel
16 oct. 2024 par GM, Gestion de l’hôtel
Dear RamaChandran, Greetings and thank you for choosing to stay at Springs Hotel and Spa, Bangalore.We thank you for taking your time to rate our hotel and we sincerely hope that you had a pleasant stay at our hotel. From all of us at the hotel we look forward to welcome you back again.Kind RegardsFreddy Domnic DassGeneral Manager
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 12 déc. 2023 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
16 oct. 2024 par GM, Gestion de l’hôtel
Dear Muhammad, Greetings and thank you for choosing to stay at Springs Hotel and Spa, Bangalore.We thank you for taking your time to rate our hotel and we sincerely hope that you had a pleasant stay with us.From all of us at the hotel we look forward to welcome you back again.Kind RegardsFreddy Domnic DassGeneral Manager
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 7 déc. 2023 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
16 oct. 2024 par GM, Gestion de l’hôtel
Dear Chandru, Greetings and thank you for choosing to stay at Springs Hotel and Spa, Bangalore.We thank you for taking your time to rate our hotel and we sincerely hope that you had a pleasant stay with us. From all of us at the hotel we look forward to welcome you back again.Kind RegardsFreddy Domnic DassGeneral Manager
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 7 juill. 2023 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
11 juill. 2023 par GM, Gestion de l’hôtel
Dear Ramu, Greetings and thank you for choosing to stay at Springs Hotel and Spa, Bangalore.We thank you for taking your time to rate our hotel and we sincerely hope that you had a pleasant stay.From all of us at the hotel we look forward to welcome you back again.Kind RegardsFreddy Domnic DassGeneral Manager
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 6 juin 2023 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
26 juin 2023 par Freddy Dass - GM, Gestion de l’hôtel
Dear ANGURAJ, Greetings and thank you for choosing to stay at Springs Hotel and Spa, Bangalore.We appreciate your rating and look forward to welcome you back again.Kind Regards
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 25 avr. 2023 sur Expedia
Very Good Hotel, For stay with Family. Would Surly stay again. Except the Lobby, and the corridors, every thing was good. Lobby and corridors was hot (No AC/ Ventilation) Good and polite staff. Quick and easy revert and solutions for all issues.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
25 avr. 2023 par GM, Gestion de l’hôtel
Dear Rohit, Greetings and thank you for choosing to stay at Springs Hotel and Spa, Bangalore.We are glad to hear that you had a pleasant stay with us, whilst the positive is what we work for and we will surely address the negative issues..From all of us at the hotel we look forward to welcome you back again.Thank YouKind Regards
3 sur 5
par un voyageur

Publié le 14 avr. 2023 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
8 mai 2023 par GM, Gestion de l’hôtel
Dear Adishesh, Greetings and thank you for choosing to stay at Springs Hotel and Spa, Bangalore and for your feedback.We will surely work in improving and exceeding your expectations to get a 5 star rating.
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 9 févr. 2023 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
14 févr. 2023 par GM, Gestion de l’hôtel
Dear Pablo, Greetings and thank you for choosing to stay at Springs Hotel and Spa, Bangalore.We thank you for your kind review and look forward to welcome you back again.Kind Regards