Note fondée sur 139 évaluations de clients

Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
3,6 sur 5
71 % des clients le recommandent
3,4 Propreté de la chambre
3,7 Service et personnel
3,5 Confort de la chambre
3,2 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
4 sur 5
par un voyageur

Bon séjour

Publié le 25 oct. 2023 sur Hotels
Bon séjour, la chambre était propre, même si un peu vieillotte. Je recommande le petit déjeuner, nous avons très bien mangé. Le service de navette est pratique. Attention par contre l'hôtel ne nous a jamais répondu lorsqu'on a envoyé des messages via hotels.com. il faut les contacter directement. L'adresse mail de contact peut être trouvé sur le site internet de l'hôtel.
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 4 sept. 2024 sur Expedia
また泊まります
2 sur 5
par un voyageur

Publié le 8 août 2024 sur Expedia
The hotel is in a good location. However, the room condition was not great. Bed cloths were dirty, and there were extremely limited food options.
4 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 5 août 2024 sur Expedia
5 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 5 août 2024 sur Expedia
5 sur 5
par un voyageur

Good Experience

Publié le 5 août 2024 sur Hotels
It was a very good property. The service all of it was excellently maintained. Walking distance from the Food Hub of Bangalore. Loved the stay. Purpose of visit was for TCS Would 10k Event and it was 5 mins walking distance from the Start Line
5 sur 5
par un voyageur

Heritage comfort

Publié le 14 juill. 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
18 juill. 2024 par Vamsi Krishna, Gestion de l’hôtel
Dear Guest,Thank you for your kind review. We are delighted to know that you enjoyed our services. We look forward to welcome you back at The Chancery Hotel.
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 28 juin 2024 sur Expedia
このホテルには様々な国の人たちが宿泊しているが、多分日本人にとっては御用達のホテルの一つだと思います。 ホテルの作りは若干古さはあるが、何かトラブルがあった時(冷房が効かない等)、ちゃんと対応して頂けたので、うれしかったです。 また日本人ディスクがあり、日本語での相談ができるのも素晴らしい。幾ら高額なホテルでも、この様なサポートの有無は途轍もなく大きいと思います。スタッフの方々も笑顔が素敵て、素敵だなぁと思います。
Commentaires de Gestion de l’hôtel
18 juill. 2024 par Vamsi Krishna, Gestion de l’hôtel
Dear Guest,Thank you for your detailed review! We're glad you found our support helpful and appreciated our Japanese desk. We aim to provide excellent service to all our guests and are happy you felt well taken care of. Your kind words about our staff's smiles mean a lot to us. We look forward to welcoming you back!Warm Regards,Vamsi KrishnaFront Office Manager
2 sur 5
par un voyageur

Publié le 9 juin 2024 sur Expedia
I don’t know on what grounds they rated the property as 4 stars ??
Commentaires de Gestion de l’hôtel
19 juill. 2024 par Vamsi Krishna, Gestion de l’hôtel
Dear Guest,We are sorry we could not meet your expectations. Request you to kindly share your experience to enable us to improve our offerings and services based on your detailed feedback..Warm Regards,Vamsi KrishnaFront Office Manager
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 4 juin 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
18 juill. 2024 par Vamsi Krishna, Gestion de l’hôtel
Dear Guest,Thank you for your kind review. We are delighted to know that you enjoyed our services. We look forward to welcome you back to The Chancery Hotel..Warm Regards,Vamsi KrishnaFront Office Manager