Note fondée sur 12 évaluations de clients

Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
3,7 sur 5
3,9 Propreté de la chambre
3,4 Service et personnel
3,9 Confort de la chambre
3,9 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
3 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 8 avr. 2024 sur Expedia
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 3 avr. 2024 sur Hotels
The rooms are clean and comfortable. The location for us was very convenient but it on a narrow busy street. The lobby is large and spacious. The quality of breakfast can improve.
4 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 12 mars 2024 sur Hotels
5 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 14 août 2023 sur Hotels
3 sur 5
par un voyageur

Too pricey for the location and room

Publié le 25 juill. 2023 sur Hotels
It was okay okay for a weekend trip... Not so close to any bus stops and you gotta depend on autos for going out any where and they charge more than 80 for everything..
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 26 mai 2023 sur Expedia
The room was clean and the AC worked well. There were times when the wifi connection didn't function properly and occasional power outages (but that might have to do more with the city). I used room service for meals often and it was tasty and relatively quick. I was very disappointed in the "fitness center" though. One reason why I booked this hotel because I wanted to have access to a gym, but it was basically broken/old dirty equipment shoved into one side of the room, with no AC and no functioning water station. I likely won't book here again for this reason.
5 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 26 avr. 2023 sur Hotels
4 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 6 août 2022 sur Hotels
3 sur 5
par un voyageur

Poor customer service everywhere

Publié le 30 juill. 2022 sur Hotels
Rooms are comfortable but overall very bad staff - arrived late and reception found it hard to greet me, give eye contact, a smile - nothing at all and very cold. Woken up in the morning by three cleaners shouting loudly at each other. Asked for coffee in the restaurant which seemed like the biggest ever issue and again such miserable staff - customers are in the way at this hotel and no service anywhere
1 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 5 juill. 2022 sur Hotels