Note fondée sur 603 évaluations de clients
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
3,8 Propreté de la chambre
4,1 Service et personnel
4,0 Confort de la chambre
3,7 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
par un voyageur de Québec
Bel hôtel situé près de l'autoroute.
Publié le 8 mars 2018 sur Expedia
Pour : Localisation près de l'autoroute et restaurants à proximité.
Contre : Ok
Emplacement : Localisation près de l'autoroute et restaurants à proximité.
Le personnel de l'hôtel était aimable et courtois. La chambre était confortable et propre.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
8 mars 2018 par dipali, Gestion de l’hôtel
Thank you for staying with us. We really appreciate your feedback
par Hugues
Publié le 25 août 2017 sur Hotels
Très grandes chambres bon pdj,à l image des autres days inn excellent
Commentaires de Gestion de l’hôtel
27 août 2017
Thank you Hugues for your great review. We are happy you enjoyed your stay with us. We hope you will keep us in your future travel plans and we thank you for choosing Days Inn Benson.
par un voyageur
Publié le 12 févr. 2020 sur Expedia
Buen lugar, solo que estuvimos 2 dias y no hicieron aseo en la habitacion ni cambio de toallas, vendian las botellas de agua
Commentaires de Gestion de l’hôtel
12 févr. 2020 par Eva - Assistant Manager , Gestion de l’hôtel
We appreciate your feedback and thank you for choosing Days Inn by Wyndham Benson.
par un voyageur
Overpriced Stay
Publié le 10 févr. 2020 sur HotelsFront desk clerk was a welcome sight. Very friendly and able to provide the best information about the hotel. The room was not so clean. Sheets looked like they had not been changed just done. Bathroom toilet was dirty and unclean. Room smelled like cigarrete eventhough there is a no smoke policy. Overpriced for the the way it looks and its amenities
Commentaires de Gestion de l’hôtel
10 févr. 2020 par Eva - Assistant Manager, Gestion de l’hôtel
We are sorry your stay was not so great. Your comments are what make us better. They allow us to fix things where needed. Thanks for letting us know.
par un voyageur
Publié le 10 févr. 2020 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
10 févr. 2020 par Eva - Assistant Manager, Gestion de l’hôtel
We appreciate your feedback. Thanks for staying with us.
par un voyageur
Publié le 9 févr. 2020 sur Hotels
Only room available was a smoking room, and it reeked! There was no effort to add air freshener or air out the room.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
9 févr. 2020 par Eva - Assistant Manager , Gestion de l’hôtel
We appreciate your feedback Bernadette. Your comments are what make us better. Thanks for letting us know.
par un voyageur de Tucson
Publié le 4 févr. 2020 sur Expedia
Not satisfied with the cleanliness/presentable of the room
Commentaires de Gestion de l’hôtel
4 févr. 2020 par Eva - Assistant Manager , Gestion de l’hôtel
We are sorry you were unhappy. We will work hard on fixing the issue you had. Thanks for letting us know.
par un voyageur de Canada
Publié le 4 févr. 2020 sur Expedia
Citrus tress by the heated pool with birds singing. I was in heaven.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
4 févr. 2020 par Eva - Assistant Manager , Gestion de l’hôtel
Thanks for your excellent review but we do not have a heated pool.
par un voyageur de Frisco
Publié le 3 févr. 2020 sur Expedia
Felt unsafe
Hotel could not have been more dated in terms of “decor” if you can even call it that
Commentaires de Gestion de l’hôtel
3 févr. 2020 par Eva - Assistant Manager , Gestion de l’hôtel
We appreciate your feedback LK and are sorry you were unhappy. Thanks for letting us know.
par un voyageur
Publié le 1 févr. 2020 sur Expedia
It’s an older property but it’s nice and it gets the job done! Beds were comfortable. Breakfast was good and the staff were very pleasant. The only draw back is that there is no elevator, but we would stay here again.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
1 févr. 2020 par Eva - Assistant Manager, Gestion de l’hôtel
Thank you so much for your excellent rating. We hope to see you again.