Note fondée sur 933 évaluations de clients

Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
3,9 sur 5
83 % des clients le recommandent
3,9 Propreté de la chambre
4,3 Service et personnel
4,0 Confort de la chambre
3,8 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 1 juill. 2024 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
22 juill. 2024 par Don, Gestion de l’hôtel
Dear Alain,Thank you so much for your wonderful 5 out of 5 review! We are thrilled to hear that you had such a positive experience during your stay with us. Your kind words mean a lot to our team and motivate us to continue providing exceptional service.We look forward to welcoming you back in the future. If there is anything we can do to make your next stay even more enjoyable, please do not hesitate to let us know.Warm regards,
3 sur 5
par un voyageur

Publié le 10 févr. 2022 sur Expedia
Positive : Staff is perfect and friendly. - Hotel, room and surrounding is VERY clean. Easy access to I-10. Quiet and secure. Negative : Bed was aweful, Room a little updated but I don't really mind. Breakfast to go we're not good and the hot tub was not working all week.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
13 févr. 2022 par Brandi - Assistant Manager, Gestion de l’hôtel
Thank you for sharing your recent stay with the travel community and for choosing to stay with us. The hot tub has been up and running and our breakfast is a grab and go bag which has a croissant with sausage egg and cheese, breakfast bars, yogurts and bottled water.
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 29 juin 2019 sur Expedia
établissement très correct . les chambres sont agréables; arrêt à conseiller
Commentaires de Gestion de l’hôtel
29 juin 2019 par Brandi - Assistant Manager, Gestion de l’hôtel
Thank you choosing Quality Inn for your travel needs.
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 28 mars 2019 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
2 avr. 2019 par PS, Gestion de l’hôtel
Thanks for staying with us. We work hard to make our guests happy and appreciate your feedback!
3 sur 5
par un voyageur

Publié le 6 mai 2018 sur Expedia
Personnel accueillant. Petit dejeuner très bien. Seul bémol la propreté de la salle de bain...
Commentaires de Gestion de l’hôtel
6 mai 2018 par Brandi-Assistant Manager, Gestion de l’hôtel
Thank you for staying at Quality Inn.
5 sur 5
par un voyageur de Saint Urbain de Charlevoux

Bien situé près de l'autoroute

Publié le 28 déc. 2017 sur Expedia
Pour : Accès direct à la chambre
Contre : Decoración
Emplacement : Restaurant horse shoe
Endroit près de la route mais aussi dans une charmante petite ville!
Commentaires de Gestion de l’hôtel
28 déc. 2017 par Brandi-Assistant Manager, Gestion de l’hôtel
Thank you so much for the good review and for choosing Quality Inn for your travel needs!
2 sur 5
par un voyageur de Irvine

Publié le 23 août 2024 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
25 août 2024 par Brandi, Gestion de l’hôtel
Thank you for staying with us and for taking the time to grade us. We would love to have more info so we can consistently improve where needed! We appreciate your business.
2 sur 5
par un voyageur

Publié le 22 août 2024 sur Expedia
Place definitely needs to be remodeled
Commentaires de Gestion de l’hôtel
25 août 2024 par Brandi, Gestion de l’hôtel
Thank you for choosing to give us a try. We appreciate your business and your feedback.
4 sur 5
par un voyageur

Could be better

Publié le 21 août 2024 sur Hotels
Once the Air Conditioner started, too about 10 minutes it was ok. Outside temp was 100. Property is dated and need of some TLC. No issues with staff.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
25 août 2024 par Brandi, Gestion de l’hôtel
Thank you for sharing your recent stay with the travel community. We value your business!
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 20 août 2024 sur Expedia
the place is old but the service is great. very good breakfast. the beds are Comfortable and its about as clean as it can be for being in the desert. we'll always stay here when we come to Tombstone.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
25 août 2024 par Brandi, Gestion de l’hôtel
Thank you so much for the wonderful review and for coming back and staying with us. Be safe!