Note fondée sur 105 évaluations de clients
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
4,6 Propreté de la chambre
3,8 Service et personnel
4,6 Confort de la chambre
4,5 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
par un voyageur
Publié le 11 oct. 2024 sur Expedia
Prima accommodatie: helaas is alles gedigitaliseerd en kostte het ons meer dan een half uur om in te checken. Afgezien daarvan: een echte aanrader; ruim en goed geequipeerd inclusief wasmachine.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
20 oct. 2024 par カスタマーサポート, Gestion de l’hôtel
Thank you very much for making a reservation at our facility. We apologize for any inconvenience caused at check-in. The points you have pointed out will be taken into consideration for future service improvement. We sincerely look forward to welcoming you again.
par un voyageur
Publié le 4 oct. 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
20 oct. 2024 par カスタマーサポート, Gestion de l’hôtel
この度は当施設をご予約いただき誠にありがとうございます。高評価でのレビューをいただき、大変嬉しく思っております。今後ともお客様にご満足いただけるホテルを目指してまいりますので、ご愛顧いただければ幸いでございます。またのお越しを心よりお待ちしております。
par un voyageur
Publié le 21 sept. 2024 sur Hotels
Door didn’t shut well. Needed to close forcefully. Should have been inspected
Commentaires de Gestion de l’hôtel
21 sept. 2024 par カスタマーサポート東, Gestion de l’hôtel
Thank you very much for staying at our hotel.Thank you again for choosing our hotel among many others. Thank you for your valuable feedback regarding the difficulty in closing the door. We will take your comments into consideration and make improvements. We will do our best to satisfy our guests in the future. We look forward to welcoming you again.
par un voyageur
Publié le 13 août 2024 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
8 sept. 2024 par カスタマーサポート池田, Gestion de l’hôtel
この度は当ホテルをご利用いただき誠に有難うございます。今後もお客様にご満足して頂けますよう、努力して参ります。またのお越しを心よりお待ちしております。
par un voyageur
Publié le 12 juill. 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
8 sept. 2024 par カスタマーサポート池田, Gestion de l’hôtel
この度は当ホテルをご利用いただき誠に有難うございます。今後もお客様にご満足して頂けますよう、努力して参ります。またのお越しを心よりお待ちしております。
par un voyageur
Publié le 5 juill. 2024 sur Hotels
par un voyageur
Publié le 1 juill. 2024 sur Expedia
I enjoyed staying here, but there are some things that can be improved. The air filter in the bathroom had not been cleared in a really long time, if ever. No one has dusted behind the TV in quite some time. I stayed for two weeks, but was only given 1 role of toilet paper and a meager amount of dish soap. The lighting outside is very dim and I was worried about slipping when come back in the evening when it had rained. It would also be helpful to have instructions in English for the appliances. When I checked in, the bathroom smelled like cigarette smoke and I never got a response when I messaged the property about this. But, the unit is spacious, quiet, and has comfortable beds.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
3 juill. 2024 par カスタマーサポート 吉武, Gestion de l’hôtel
Thank you very much for choosing our hotel. We apologize for any inconvenience caused by the hygiene in your room. We will share this information immediately with our cleaning staff and will make every effort to ensure that the same thing does not happen again.The points you pointed out will be taken into consideration for future service improvements. We will continue to make every effort to satisfy our guests. We look forward to welcoming you again.
par un voyageur
Publié le 23 juin 2024 sur Hotels
par un voyageur
Publié le 13 juin 2024 sur Hotels
par un voyageur
Publié le 13 mai 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
2 juin 2024 par Customer Support, Gestion de l’hôtel
Thank you very much for choosing our hotel. We will continue to make every effort to satisfy our guests. We look forward to welcoming you again.