Note fondée sur 102 évaluations de clients
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
4,6 Propreté de la chambre
3,8 Service et personnel
4,6 Confort de la chambre
4,5 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
par un voyageur
Publié le 13 août 2024 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
8 sept. 2024 par カスタマーサポート池田, Gestion de l’hôtel
この度は当ホテルをご利用いただき誠に有難うございます。今後もお客様にご満足して頂けますよう、努力して参ります。またのお越しを心よりお待ちしております。
par un voyageur
Publié le 12 juill. 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
8 sept. 2024 par カスタマーサポート池田, Gestion de l’hôtel
この度は当ホテルをご利用いただき誠に有難うございます。今後もお客様にご満足して頂けますよう、努力して参ります。またのお越しを心よりお待ちしております。
par un voyageur
Publié le 5 juill. 2024 sur Hotels
par un voyageur
Publié le 1 juill. 2024 sur Expedia
I enjoyed staying here, but there are some things that can be improved. The air filter in the bathroom had not been cleared in a really long time, if ever. No one has dusted behind the TV in quite some time. I stayed for two weeks, but was only given 1 role of toilet paper and a meager amount of dish soap. The lighting outside is very dim and I was worried about slipping when come back in the evening when it had rained. It would also be helpful to have instructions in English for the appliances. When I checked in, the bathroom smelled like cigarette smoke and I never got a response when I messaged the property about this. But, the unit is spacious, quiet, and has comfortable beds.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
3 juill. 2024 par カスタマーサポート 吉武, Gestion de l’hôtel
Thank you very much for choosing our hotel. We apologize for any inconvenience caused by the hygiene in your room. We will share this information immediately with our cleaning staff and will make every effort to ensure that the same thing does not happen again.The points you pointed out will be taken into consideration for future service improvements. We will continue to make every effort to satisfy our guests. We look forward to welcoming you again.
par un voyageur
Publié le 23 juin 2024 sur Hotels
par un voyageur
Publié le 13 juin 2024 sur Hotels
par un voyageur
Publié le 13 mai 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
2 juin 2024 par Customer Support, Gestion de l’hôtel
Thank you very much for choosing our hotel. We will continue to make every effort to satisfy our guests. We look forward to welcoming you again.
par un voyageur
Publié le 19 avr. 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
21 avr. 2024 par Customer support, Gestion de l’hôtel
Thank you very much for staying at our hotel. Thank you again for choosing our hotel among many others. We will do our best to satisfy our guests in the future. We sincerely look forward to welcoming you again.
par un voyageur
Publié le 3 avr. 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
21 avr. 2024 par Customer support, Gestion de l’hôtel
Thank you very much for choosing our hotel. We will continue to make every effort to satisfy our guests. We look forward to welcoming you again.
par un voyageur
Publié le 20 mars 2024 sur Expedia
事前に玄関のロックの番号が伝えられず会場出来なかった
Commentaires de Gestion de l’hôtel
21 avr. 2024 par カスタマーサポート, Gestion de l’hôtel
この度は、当ホテルをご利用頂き誠に有難うございます。 また、貴重なお時間を割いてご感想をお寄せくださり、心より御礼申し上げます。 チェックインにおいてご不便をおかけしまして申し訳ございません。今後のお客様にご不便がない様徹底させて頂きます。 お客様が心地よくご滞在して頂ける様に日々努力させて頂きます。 またのお越しをお待ち申し上げております。