Note fondée sur 32 évaluations de clients
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
3,9 Propreté de la chambre
4,1 Service et personnel
4,0 Confort de la chambre
3,7 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
par un voyageur
Excellent service et immense parc
Publié le 13 août 2023 sur HotelsGrand hôtel avec un service attentif et compétent.
Idéal avec des enfants car très grand parc, avec des jeux pour enfants et grande piscine.
par un voyageur de Paris
Hotel Sinabung Berastagi
Publié le 30 sept. 2010 sur HotelsBon hotel, situé dans un très beau parc avec piscine.
Chambre confortable, avec balcon.
Personnel aimable et efficace.
Helas la salle de bain est vieillote, et pas très propre
par un voyageur
Well located 4 star well priced
Publié le 28 févr. 2024 sur HotelsWell located 4 star hotel with 24 hour restaurant and charming staff
Timed hot water a bit weak but rooms large and pleasant
par un voyageur
感覺很好
Publié le 8 févr. 2024 sur Hotels我得飯店非常好的服務,她知道我們來自台灣並用中文交談,偶爾會用台灣話聊一下。他們推薦一位非常棒的導遊帶領我們火山徒步旅行:
par un voyageur
Publié le 12 janv. 2024 sur Hotels
We couldn't sleep during our stay. The noises around 9.30pm till 11.30pm. The nice about the hotel view and garden are beautiful. The hotel need renovations.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
8 févr. 2024 par Edi Sp, Gestion de l’hôtel
Thank you very much for your reviewWe apologize for your inconvenience during your stay with usWe will make it better service in the future.Best regards
par un voyageur
Publié le 23 août 2023 sur Expedia
It has a clean, beautiful swimming pool and playground for kids.
The spring mattress is a bit soft and pillows are too firm.
par un voyageur
Publié le 16 août 2023 sur Expedia
Vervallen hotel, is toe aan vernieuwing, personeel is aardig maar iets te aanwezig. Ze bedoelen het goed, maar je voelt je erg bekeken, niet helemaal op je gemak. Restaurant is wel prima. Kamers zien er prima uit, douchen met warm water kan alleen tussen 17.00-22.00.
par un voyageur
Publié le 8 juin 2023 sur Expedia
par un voyageur
Publié le 5 juin 2022 sur Expedia
Front desk staffs could not confirm my payment completion because Expedia had not informed that I have already paid by credit card. They need the confirmation but in vain. We spent more than 1.5 hour at the frontdesk for check-in. Finally I had to agree to pay a deposit till the payment is confirmed. What is worse, it happened on not only me but my colleague. I used an operator chat to solve, whenver I asked them one thing, like "Call to my mobile phone", "Please send e-mail to confirm the payment in Englis", "Please call to the front desk", they alwayreply, "Please wait 15minutes". You should know this hotel located longer than 2 hour drive from city center and it surely let you tired. The time for check in truly damages everyone.
Wi-Fi is only at the lobby. Actually they have an Wi-Fi equipment for the guest rooms but they are not working. If you need Wi-Fi, you need to get down to the hotel lobby.
par un voyageur
Excellent!
Publié le 1 janv. 2020 sur HotelsAwesome!!