Note fondée sur 151 évaluations de clients

Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
4,2 sur 5
87 % des clients le recommandent
4,3 Propreté de la chambre
3,9 Service et personnel
4,3 Confort de la chambre
4,4 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
3 sur 5
par un voyageur

Publié le 17 déc. 2022 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
19 déc. 2022 par Julie, Gestion de l’hôtel
Thank you!
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 2 sept. 2022 sur Expedia
Etat de propreté irréprochable ! Malgré qu'il n'y ait pas de reception, ils sont très facilement joignables et répondent efficacement et rapidement ! Nous voyageons beaucouop... et pour nous c'est le logement le plus sur propre et convivial que nous ayons eu depuis des années. En deux mots: PARFAIT et MERCI! Nous reviendrons !
Commentaires de Gestion de l’hôtel
5 sept. 2022 par Julie, Gestion de l’hôtel
Thank you kindly for your lovely words. We are thrilled to hear you had a great stay. We hope we have the pleasure of welcoming you again soon!
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 19 févr. 2020 sur Expedia
Très bien, bon accueil, propre ( immeuble récent )
4 sur 5
par un voyageur

Long WE

Publié le 12 févr. 2020 sur Hotels
Bien situé et propre, bien équipé mais la literie est très molle. Deco un peu froide mais tout y est.
4 sur 5
par un voyageur de Paris

Publié le 18 août 2018 sur Expedia
Appartement agréable et fonctionnel. A proximité de supérettes. Il y a un arrêt de bus à 2 min qui permet de gagner le centre ville très rapidement (ligne 13). Les heures de passages--respectées--sont affichées à l'arrêt. A pied cela se fait aussi facilement ! Seul point il n'y a pas de réception donc prévoir de prendre rendez-vous à l'arrivée et surtout pour le retour il n'y a pas de local pour y déposer ses affaires au-delà de midi.
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 20 août 2024 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
22 août 2024 par Vander Apartments, Gestion de l’hôtel
Thank you very much for your top-score rating! We appreciate it very much. Glad to see the location suited your needs. You are most welcome back!
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 20 août 2024 sur Hotels
Het is een mooie flat, goed gelegen t.o.v. het centrum van Bergen. Alleen jammer dat de parking blijkbaar zeer klein is en we pas de avond voor onze aankomst een bericht kregen dat de parkeerplaats, waarom ik had gevraagd bij reservatie, niet beschikbaar was. je moet dan ergens in de buurt een parkeergarage zoeken.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
22 août 2024 par Vander Apartments, Gestion de l’hôtel
Thank you for taking the time to share your feedback. We appreciate your thoughts and are always looking for ways to enhance our guests' experiences. We hope to have the opportunity to welcome you back in the future. Best Regards, Vander Team
2 sur 5
par un voyageur

Publié le 16 août 2024 sur Hotels
Will never again take a corporate apartment. Poor directions on finding apartment within complex, No front desk to ask. Poor layout…..2 doors to bedroom, each going to one side only of the bed. Neither washer nor stove working. No dryer. Gave up after two days. They agreed to refund rest of stay fairly readily.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
22 août 2024 par Vander Apartments, Gestion de l’hôtel
Thank you for taking the time to share your feedback. We appreciate your thoughts and are always looking for ways to enhance our guests' experiences. We hope to have the opportunity to welcome you back in the future. Best Regards, Vander Team
1 sur 5
par un voyageur de Atlanta

Publié le 15 août 2024 sur Expedia
This place is a scam! The unit, once in, is just ok but the posting is deceiving using area landmarks as ‘external’ photos of the premises. False advertising all day long. The actual building is modest, without any views and basic facilities. Not worth the money and have been misled in booking it as advertised, otherwise would never stay there. The booking is cumbersome and requires time to process payment, extras and so on and the check out, rather misterios. The unit is ok and if properly advertised, would price as such and avoid any misleading but for this time would definitely recommend against and also I would want Expedia to verify these properties better before offering them to us.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
22 août 2024 par Vander Apartments, Gestion de l’hôtel
Thank you for taking the time to share your feedback. We appreciate your thoughts and are always looking for ways to enhance our guests' experiences. We hope to have the opportunity to welcome you back in the future. Best Regards, Vander Team
1 sur 5
par un voyageur

Publié le 14 août 2024 sur Expedia
Don't do it. Communication is minimal and the apartment may not be anything like the photos. In our case, the sofa was too small for an adult. No one returned our calls or messages in a timely manner. The apartment was dirty on arrival. The TV box did not work. There are much better options
Commentaires de Gestion de l’hôtel
22 août 2024 par Vander Apartments, Gestion de l’hôtel
Thank you for taking the time to share your feedback. We appreciate your thoughts and are always looking for ways to enhance our guests' experiences. We hope to have the opportunity to welcome you back in the future. Best Regards, Vander Team