Note fondée sur 927 évaluations de clients
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
4,4 Propreté de la chambre
4,4 Service et personnel
4,3 Confort de la chambre
4,3 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
par un voyageur
Publié le 10 mai 2024 sur Expedia
Parfait, mais un peu cher lorsqu'on ne souhaite profiter que des basiques (dormir et petit déjeuner)
Commentaires de Gestion de l’hôtel
6 juin 2024 par Kristine Mjelde, Hotel Manager, Gestion de l’hôtel
Thank you so much for your nice review.I hope we will see you again next time you are in Bergen!
par un voyageur
Publié le 14 août 2023 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
21 août 2023 par Kristine Mjelde, Hotel Manager, Gestion de l’hôtel
Thank you for the review.Welcome back!
par un voyageur
Publié le 29 juill. 2023 sur Hotels
Nous étions pas satisfaits de notre première chambre, on nous a déménagé dans une meilleure chambre sans délai. Très bon petit déjeuner
Commentaires de Gestion de l’hôtel
3 août 2023 par Camilla- Shiftleader Front Desk, Gestion de l’hôtel
Dear Claude,Thank you for staying with us and leaving us a review, we really appreciate it.We hope to see you again the next time you visit Bergen!
par un voyageur
Publié le 19 août 2022 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
20 août 2022 par Camilla- skiftleder resepsjonen , Gestion de l’hôtel
Dear Isabelle,Thank you so much for staying with us and leaving us a review, we really appreciate it. We are so glad to see that you had a nice stay here with us and we warmly welcome you back to our hotel the next time you visit Bergen!
par un voyageur
Très très bien
Publié le 21 juill. 2022 sur HotelsCommentaires de Gestion de l’hôtel
21 juill. 2022 par Kristine Mjelde, Hotel Manager, Gestion de l’hôtel
Thank you so much for recommending us.
I hope we will see you again sometime!
par un voyageur
Publié le 16 sept. 2021 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
17 sept. 2021 par Kristine Johnsen, Service Crew Manager, Gestion de l’hôtel
Tusen takk for top score.
Håper vi ser deg igjen snart!
par un voyageur
Publié le 13 août 2020 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
13 août 2020 par Birte - Ass. Front Office Manager, Gestion de l’hôtel
Thank you for the visit and the feedback!
par un voyageur de FRANCE
Publié le 27 août 2019 sur Expedia
Etablissement calme pour le nombre de chambres mais loin de la ville, compter 30 mn de tram ou 25 mn de voiture, petit déjeuner correct mais il manquait le saumon que nous avons eu ailleurs. Chambre correcte, moquette dans le couloir très défréchie(2e étage). Rapport qualité prix pour Bergen correct.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
29 août 2019 par Birte - Ass. Front Office Manager, Gestion de l’hôtel
Thanks for staying with us and letting us know how it was. We really appreciate it.
par un voyageur
Publié le 29 sept. 2024
Impressive property but looking a bit shabby. Hotel staff was excellent, but food service and staff were disappointing.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
30 sept. 2024 par Kristine Mjelde, Hotel Manager, Gestion de l’hôtel
Thank you for sharing your thoughts with us! We're thrilled to hear you found our property impressive, but I’m sorry to learn that some aspects didn’t quite hit the mark, especially with the food and service. I’ll definitely pass your feedback along to the team so we can keep improving.We hope to welcome you back soon for a more delightful experience!
par un voyageur
Publié le 29 sept. 2024
Impressive property, but looking a bit ragged. Hotel reception was great, but food and food service were poor.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
30 sept. 2024 par Kristine Mjelde, Hotel Manager, Gestion de l’hôtel
Thank you so much for your feedback! We're thrilled to hear you found our property impressive and that our staff made a positive impact on your stay. I’m sorry to hear that the food service didn’t meet your expectations—I'll definitely pass that along to the team. We truly appreciate your insights and hope to welcome you back soon for an even better experience!