Note fondée sur 10 évaluations de clients

Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
3,4 sur 5
38 % des clients le recommandent
3,1 Propreté de la chambre
3,4 Service et personnel
2,8 Confort de la chambre
3,1 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 17 août 2019 sur Hotels
Mooie villa op een mooie plek.20 minuten fietsen naar het strand door de duinen. Onderhoud loopt achter. Beetje stoffig (letterlijk en figuurlijk). Brandalarm is 2x afgegaan. Ook last gehad van buurman die groot deel van de dag met lawaaierige bladblazer in tuin en op straat in de weer was.
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 3 juin 2019 sur Expedia
Nette Unterkunft, zentral gelegen. Alles fussläufig zu erreichen. Rezeption freundlich und entgegenkommend, durften schon um 11:00 die Koffer aufs Zimmer bringen. Ausstattung typisch holländischer Flair. Spartanisch aber hübsch und vor allem sauber. Einziges Manko bei uns war der Radverleih über die Rezeption im Hotel Breeburg, trotz mehrfachem Nachfragen und Vertrösten waren dann morgens keine Räder vorhanden. In diesem Fall lieber direkt im Ort zum großen Radverleih, der ist zudem noch günstiger. Ansonsten alles top.👍
Commentaires de Gestion de l’hôtel
6 juin 2019 par Bart, Gestion de l’hôtel
Thank you for your positive review!
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 26 avr. 2019 sur Expedia
living in a Villa!! off the beaten path, just far enough from main street to feel like a local, within a block of the animal park (save your extra bread to feed the deer, ducks and goats) a lovely kitchenette and grocery nearby to cook "at home" so quiet, just nature sounds, friendly helpful management, easy check in and check out, would definitely come back
Commentaires de Gestion de l’hôtel
31 mai 2019 par Bart, Gestion de l’hôtel
Thank you for your great review!
4 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 19 août 2018 sur Hotels
2 sur 5
par un voyageur

Abgerockt

Publié le 16 juill. 2018 sur Expedia
Keine Rezeption im Haus. Kein Frühstück im Haus möglich. Kostet außerdem extra (wie Parkplatz auch). Appartement im 2. OG muffig und verbaut. Treppenhaus abenteuerlich - nicht wirklich absturzgesichert. Zimmer und Bäder nur oberflächlich sauber. Balkon verdreckt. Zustand der Möbel „sehr gebraucht“. Alles in allem ungepflegter Eindruck. Dafür klar überteuert.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
18 juill. 2018 par Bart, Gestion de l’hôtel
Dear Anonymous, Thank you for your review and feedback. I'm sorry to hear that your stay wasn't upto your standards, unfortunally you've written this anonymous so I'm not able to get in contact with you. The rooms offcourse should be clean and I apollogize for this and I'll take it up with our staff. On the website where you have booked it clearly says that the reception isn't in the same building but 150 meters from there in another hotel from us, so I don't really understand why this was a disapointment. I hope you will still contact us so that we can maybe give you a room in the future wich is more upto your standards. Best regards, Dijkstra Hotel Group
3 sur 5
par un voyageur de nieuwegein

appartement in Bergen

Publié le 1 juill. 2018 sur Expedia
Pour : Het balkon en de theefaciliteit.
Contre : De bijkomende kosten direct in de kamerprijs verwerken.
Emplacement : leuk centrum en strand
Leuke kamer met balkon. Let op: Er komen verschillende kosten bij, zoals parkeren en schoonmaakkosten. dat laatste tikt behoorlijk aan.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
5 juill. 2018 par Hotel Manager , Gestion de l’hôtel
Hartelijk dank voor uw review. WIj hopen u in de toekomst nog een keer te mogen verwelkomen
3 sur 5
par un voyageur de haarlem

Karakteristiek gebouw op mooie locatie.

Publié le 20 juin 2018 sur Expedia
Pour : De rustige locatie.
Het gebouw is aan renovatie toe. In ons appartement functioneerde niet alles even goed en het was bij aankomst niet schoon. Op de locatie valt niets aan te merken.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
23 juin 2018 par Dijkstra Hotel Group, Gestion de l’hôtel
Hartelijk dank voor feedback. Wij zullen uw feedback meenemen.
1 sur 5
par un voyageur

Won’t recommend or come back to this place.

Publié le 24 avr. 2018 sur Hotels
They charge us cleaning fee for 25 Euros and another 5 Euros for something I can’t remember, wasn’t expecting the extra charge.
3 sur 5
par un voyageur de amsterdam

Gevroren

Publié le 23 mars 2018 sur Expedia
De villa ligt prachtig. Wij hadden helaas het zolderappartement. De kinderen hadden een bed in een klein kamertje waar de deur niet ban dicht kon en geen verwarming was. Het was er heel koud in de kamer omdat het buiten vroor. Het tochte dan ook de hele tijd vanuit die kamer door het hele kleinen appartement. De kinderen hadden het Ijskoud. De verwarming die het personeel bracht deed het nauwelijks. Prijs kwaliteit verhouding was totaal uit de balans.
5 sur 5
par un voyageur de Brussels

Great surprise!

Publié le 7 nov. 2017 sur Expedia
I booked a mini-apartment in the Villa Prinsenhof mainly because I wanted to have access to a kitchen. I was expecting a standard studio, and was then really surprised when I saw that the place was actually really nicely decorated and equipped with many objects and tools I really didn't expect! The Villa is located in a really nice and quite street, five minutes away (on foot!) from the centre of Bergen. I will definitely book it again (as I really like the area) and I highly recommend it to whoever wants to stay in Bergen for more than one night.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
2 juill. 2018 par Guest Relations Dijkstra Hotel Group , Gestion de l’hôtel
Dear MissK, Thank you for your feedback. Nice to hear that you had a good time with us. We hope to see you again in the near future.