Note fondée sur 1 093 évaluations de clients

Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
4,4 sur 5
4,4 Propreté de la chambre
4,4 Service et personnel
4,3 Confort de la chambre
4,4 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
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5 sur 5
par un voyageur

Publié le 21 sept. 2024 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
23 sept. 2024 par Linda Prutz - Online Reputation Manager - H-Hotels, Gestion de l’hôtel
Wow, what a fantastic rating. Many thanks for sharing it with us and our future guest. We look forward to enable your future stay just as memorable. Kind regards
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 30 juill. 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
4 août 2024 par Nicole Krötz - Online Reputation Manager, Gestion de l’hôtel
Lieber Marie-Pierre,vielen lieben Dank für Ihren Besuch und die super Bewertung. Unser Team bemüht sich stets unseren Gästen eine wundervolle Zeit zu ermöglichen und wir freuen uns, dass uns dies erfolgreich gelungen ist. Kommen Sie uns gerne wieder besuchen - wir freuen uns schon auf Sie!Herzliche Grüße, Ihr Team von den H-Hotels
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 30 juill. 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
31 juill. 2024 par Nicole Krötz - Online Reputation Manager, Gestion de l’hôtel
Lieber Eric,wir danken Ihnen, dass Sie Gast in unserem H4 Hotel waren und uns direkt im Anschluss so nett bewertet haben. Wir würden uns freuen, Sie bald wieder in unserem Hause begrüßen zu dürfen und wünschen Ihnen bis dahin alles Gute und eine weiterhin angenehme Zeit.Herzliche Grüße, Ihr Team von den H-Hotels
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 24 mars 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
26 mars 2024 par Linda Prutz - H-Hotels Online Reputation Manager, Gestion de l’hôtel
We are glad about your 8* rating and we would like to say thank you for sharing. Please be our guest again soon and allow us to fully convince you of our great conveniences. Kind regards
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 28 févr. 2024 sur Expedia
Good
Commentaires de Gestion de l’hôtel
29 févr. 2024 par Linda Prutz - Online Reputation Manager - H-Hotels, Gestion de l’hôtel
Dear Laurent, Thank you for choosing our modern hotel for your recent abidance in Berlin and for giving us a good rating. We are glad that most of our amenities as well as facilities met your expectations and we look forward to fully win you with our great advantages during your next stay. Sincerely
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 29 mars 2023 sur Expedia
le calme et transports facilements accessibles. Le check out et appel taxi pour s'assuer que pas de problème jour de greve transport - Facturer un petit dejeuner 120€ n'a pas paru déranger le moins du monde la personne de l'accueil. Même quand je lui ai reprécisé que c'était juste un petit dejeuner pour 2 personnes. Probablement un peu de stress; heureusement sa collègue est intervenue. Il nous a également désactivé, par mégarde j'imagine, notre carte clé de 4 nuits encore utilisable 2 nuits.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
30 mars 2023 par Your H-Hotels Team, Gestion de l’hôtel
Dear Yolaine Anne,Thank you for reviewing the experiences of your recent and pleasant stay at our hotel. We appreciate your good rating and kind words confirming your mostly positive impressions although we apologize for mentioned inconveniences which will certainly be discussed with our front desk team. To enable your future visit even more enjoyable, we hope to meet again. Kind regards,Linda Prutz - Online Reputation Manager
4 sur 5
par un voyageur

Séjour très agréable

Publié le 26 janv. 2023 sur Hotels
Séjour très agréable. A chacune de mes questions, les réponses et l aide adaptées m ont été donnés. Merci Je reviendrai si l occasion se représente. Hôtel très bien situé à proximité d une taverne munichoise très animée, où on passe une bonne soirée.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
27 janv. 2023 par Your H-Hotels Team, Gestion de l’hôtel
Dear Pascale,Thank you for choosing our hotel for your recent stay in Berlin and for posting a lovely review of your experienced impressions. We are more than happy that you enjoyed your time with us and we can't wait to enable your future abidance just as or even more delightful.Sincerely,Linda Prutz - Online Reputation Manager
3 sur 5
par un voyageur

Publié le 29 nov. 2022 sur Expedia
Le chauffage ne marchait pas dans la chambre le premier jour!
Commentaires de Gestion de l’hôtel
30 nov. 2022 par Your H-Hotels Team, Gestion de l’hôtel
Dear Wilner,Thank you for your stay and concerning feedback. Please accept our apologies for the non-working heater in your room on the first day. Unfortunately we had a technical issue which lasted a few hours but could be fixed as quickly as possible. We imploringly hope that your uncomely experiences do not deter you from visiting us again someday as we would like to convince you of our great hospitality in every way. Best regards, Your team from the H-Hotels //Linda Prutz - Online Reputation Manager
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 24 nov. 2022 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
28 nov. 2022 par Your H-Hotels Team, Gestion de l’hôtel
We couldn’t be happier about your awesome 5 star rating Stéphane. Thanks a million for sharing and please recommend us to everyone you know. We can’t wait to meet again.Greetings from lively Berlin,Linda Prutz - Online Reputation Manager
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 19 juill. 2022 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
2 août 2022 par Linda Prutz - Online Reputation Manager, Gestion de l’hôtel
Dear guest, How lovely to know that your stay at our hotel was associated with fantastic impressions which is the reason for your awesome rating. The satisfaction of our guests is our highest priority and we are more than happy that we have reached your expectations of a pleasant stay to the fullest. Please visit us again someday and re-experience our warm as well as excellent hospitality. Sincerely, Your team from the H-Hotels // Linda Prutz - Online Reputation Manager