Note fondée sur 923 évaluations de clients

Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
4,7 sur 5
100 % des clients le recommandent
4,8 Propreté de la chambre
4,8 Service et personnel
4,8 Confort de la chambre
4,7 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 5 sept. 2024 sur Hotels
Hôtel fabuleux, vraiment haut de gamme, magnifique. il n’y a absolument rien à redire, n’hésitez pas à vous y rendre.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
6 sept. 2024 par Karina Ansos | Managing Director, Gestion de l’hôtel
Dear Eric,Thank you very much for sharing your positive feedback.We hope to welcome you again back soon here in Berlin.Kind regards
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 23 juill. 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
23 juill. 2024 par Karina Ansos | Managing Director, Gestion de l’hôtel
Dear Alexei,Many thanks for sharing your positive feedback.We hope to welcome you again back soon.With best wishes from Berlin
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 30 mars 2024 sur Hotels
Très bel hôtel, beaucoup de cachet. À proximité du métro et des bâtiments officiels. Environnement calme. Chambre très confortable. Petit déjeuner copieux et riche de variétés.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
2 avr. 2024 par Karina Ansos | Managing Director, Gestion de l’hôtel
Dear Valérie,Thank you very much for sharing your positive feedback.We are glad to read that you enjoyed your stay with us and it would be our pleasure welcoming you again back soon here in Berlin.With kind regards
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 19 mars 2022 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
21 mars 2022 par Michael Sorgenfrey | Geschäftsführender Direktor, Gestion de l’hôtel
Dear Philippe, Thank you very much for rating your recent stay at Hotel Adlon Kempinski. We are happy that you enjoyed your stay, and it would be our pleasure to welcome you again back soon. With kind regards
2 sur 5
par un voyageur

Publié le 4 févr. 2022 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
9 févr. 2022 par Hotel Adlon Kempinski Berlin, Gestion de l’hôtel
Dear Guest you-chul, Thank you for taking the time to share your experience with us and to rate your stay on hotels.com. We would like to sincerely apologize for the dissatisfaction caused during your stay. This certainly does not reflect our high service standard and I hope this does not taint your overall impression of the Hotel Adlon in full. Once again thank you very much for your feedback.
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 18 janv. 2022 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
19 janv. 2022 par Michael Sorgenfrey | Geschäftsführender Direktor, Gestion de l’hôtel
Lieber Bernard, vielen Dank für Ihre positive Bewertung. Es freut uns sehr, dass Sie Ihren Aufenthalt genossen haben und hoffen, Sie bald wieder einmal hier im Hotel Adlon Kempinski begrüßen zu dürfen. Mit herzlichen Grüßen
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 23 sept. 2021 sur Expedia
Le petit déjeuner
Commentaires de Gestion de l’hôtel
24 sept. 2021 par Hotel Adlon Kempinski Berlin, Gestion de l’hôtel
Dear esteemed guest philippe, Thank you very much for your recent stay as well as for taking the time to share your feedback on expedia.com. I am very happy to hear that you enjoyed your stay and were particularly impressed with our breakfast offerings. We are already looking forward to your next visit and remain With kind regards from Berlin Cornelia Zschunke Executive Assistant Manager i/c Rooms
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 11 juill. 2021 sur Expedia
L'hôtel Adlon a une histoire intéressante et vous pouvez toujours sentir la grandeur de l'hôtel d'origine. Après la réunion de l'Allemagne, il a de nouveau été reconstruit et est toujours le meilleur hôtel de Berlin et d'Allemagne.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
13 juill. 2021 par Hotel Adlon Kempinski Berlin, Gestion de l’hôtel
Dear esteemed guest, thank you very much for taking the time to share your experiences with us and to review your stay at Hotel Adlon Kempinski Berlin. We are glad you liked the service provided in our house, and we will surely pass on the feedback to our staff! It would be our pleasure to welcome you again soon and remain with kind regards,´ Your Hotel Adlon Kempinski Berlin
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 10 août 2020 sur Expedia
Notre séjour a l'hôtel Adlon s'est superbement bien passé. Un service irréprochable une chambre très confortable et classe et surtout un restaurant gastronomique le Lorenz qui mérite une mention spéciale. Il fait le faire une fois dans sa vie !
Commentaires de Gestion de l’hôtel
10 août 2020 par Ladies in Red, Gestion de l’hôtel
Thank you for your kind E-Mail. We are more than happy to read that you had enjoyed your stay with us. Thank you for your very kind feedback. We hope to welcome you back soon. Kind regards
5 sur 5
par un voyageur de Courbevoie

Publié le 19 juill. 2020 sur Expedia
Très bien même en cette période (corona) Déjà impatient d’y retourner
Commentaires de Gestion de l’hôtel
19 juill. 2020 par Ladies in Red, Gestion de l’hôtel
Thank you very much for taking your time and share your impressions with us. We are delighted to hear that you have enjoyed your times with us and look foward to welcomig you soon again.