Note fondée sur 348 évaluations de clients
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
4,0 Propreté de la chambre
3,9 Service et personnel
3,4 Confort de la chambre
3,5 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
par un voyageur
Super top
Publié le 17 déc. 2023 sur HotelsCommentaires de Gestion de l’hôtel
20 déc. 2023 par Your ibis team, Gestion de l’hôtel
Dear Justin, Thank you very much for your feedback.We're thrilled to hear that you found our hotel to be in excellent condition and that our team's service met your expectations. It's also great to know that you appreciated the comfort and cleanliness of your room. Our staff works diligently to ensure that our guests have a memorable stay, and your acknowledgement of their efforts is much appreciated.We hope to have the opportunity to welcome you back in the future for an even better experience.Kind regards,Your ibis team
par un voyageur
Publié le 20 nov. 2022 sur Hotels
par un voyageur
Publié le 8 févr. 2020 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
12 févr. 2020 par Sabine, Gestion de l’hôtel
Lieber Protex,
wir freuen uns sehr, dass Sie uns weiterempfehlen, vielen Dank! Bis zu Ihrem nächsten Besuch bei uns wünschen wir Ihnen alles Gute!
Mit herzlichen Grüßen Sabine Dobschanski Hoteldirektorin
par un voyageur
Publié le 23 sept. 2019 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
9 oct. 2019 par Sabine, Gestion de l’hôtel
Dear Thomas,
thank you for your recommendation. We look forward to your next visit and wish you all the best.
With best regards
Sabine Dobschanski
General Manager
par un voyageur
Publié le 5 juin 2018 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
13 juin 2018 par Sabine, Gestion de l’hôtel
Lieber Eric,
wir freuen uns sehr über Ihre Weiterempfehlung, vielen Dank! Bis zu Ihrem nächsten Besuch bei uns wünschen wir Ihnen alles Gute!
Mit herzlichen Grüßen Sabine Dobschanski Hoteldirektorin
par un voyageur
Moyen car pas de clim
Publié le 5 sept. 2016 sur HotelsBon hotel mais sans climatisation...
Commentaires de Gestion de l’hôtel
30 sept. 2016 par General Manager, Gestion de l’hôtel
Dear guest,
thank you very much for your recommendation. We wish you all the best.
Yours sincerely
Sabine Dobschanski
General Manager
par Guillaume
Publié le 28 mai 2016 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
15 juin 2016 par Sabine, Gestion de l’hôtel
Dear Guillaume,
thank you very much for your recommendation. We wish you all the best.
With best regards
Sabine Dobschanski
General Manager
par un voyageur
Publié le 16 mai 2016 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
15 juin 2016 par Sabine, Gestion de l’hôtel
Dear guest,
thank you very much for your recommendation. We wish you all the best.
Yours sincerely
Sabine Dobschanski
General Manager
par un voyageur
Publié le 5 mars 2016 sur Expedia
Triste, minimal et sans autre intérêt qu'être proche de l'aéroport
Commentaires de Gestion de l’hôtel
10 mai 2016 par Sabine, Gestion de l’hôtel
Dear guest,
thank you for your recommendation. We wish you all the best.
With best regards
Your Ibis team
par vincent de Paris
Nice stay in Berlin
Publié le 11 sept. 2015 sur HotelsVery quite nights, clean room, nice breakfast, interesting area. Only bathroom soap a bit too industrial to my taste.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
28 nov. 2015 par Sabine, Gestion de l’hôtel
Dear Vincent,
thank you very much for your recommendation, we wish you all the best.
With best regards
Your Ibis team